دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

12500 كودك دارای سوء تغدیه سیستان و بلوچستان تحت حمایت قرار گرفتند
 
زاهدان- ایرنا- مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: 12 هزار و 500 نفر از كودكان دارای سوءتغذیه این استان امسال از حمایت های مالی و غیر مالی كمیته امداد بهره مند شدند.
12500 كودك دارای سوء تغدیه سیستان و بلوچستان تحت حمایت قرار گرفتند زاهدان- ایرنا- مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: 12 هزار و 500 نفر از كودكان دارای سوءتغذیه این استان امسال از حمایت های مالی و غیر مالی كمیته امداد بهره مند شدند.

سیدمهدی عبادی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از ابتدای امسال تاكنون 10 هزار و 732 نفر در طرح «ارتقای سلامت زنان» در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها مورد حمایت كمیته امداد قرار گرفتند كه كمك های مالی سه ماهه به مبلغ 600 هزار تومان به حساب این افراد واریز می شود.

وی افزود: حمایت درمانی و سلامت از مددجویان كمیته امداد و نیازمندان در اولویت كاری این نهاد قرار دارد و تمام تلاش خود را بكار می گیریم تا مددجویان در این زمینه دغدغه ای نداشته باشند.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای طرح مراقبت در منزل بیماران زمین گیر گفت: هم اینك بیش از یكهزارو 600 بیمار زمین گیر سطح استان مشمول این طرح شده اند كه ماهانه مبلغی به حسابشان واریز تا صرف هزینه های درمان و مراقبت در منزل آنان شود.

وی با بیان اینكه سندهای درمانی مددجویان، فرانشیز خدمات ویژه، هزینه آزمایشگاه و دارو نیز سالانه از سوی كمیته امداد پرداخت می شود تصریح كرد: خرید لوازم بهداشتی مانند ماسك و مواد ضدعفونی كننده و توزیع آن میان مددجویان شهری و روستایی از دیگر برنامه های كمیته امداد است.

عبادی خاطرنشان كرد: برای پیشگیری از ویروس كرونا آموزش های لازم به مددجویان ارائه و همچنین در صورتی كه سرپرست خانوار یا هر یك از اعضای خانواده مددجو در اثر كرونا فوت كند 10 میلیون تومان پرداخت می شود.

برچسب ها
- سیستان و بلوچستان
- كمیته امداد امام خمینی
- تغذیه كودكان
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۰۹:۰۸ - ۰۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۳