دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

راه اندازی سلامتكده طب سنتی و مركز درمان سرطان سینه در همدان
 
رییس جهاددانشگاهی همدان : زیرساخت های لازم برای تأسیس مركز پایش غربالگری و درمان سرطان سینه درحال آماده سازی است .
راه اندازی سلامتكده طب سنتی و مركز درمان سرطان سینه در همدان
رییس جهاددانشگاهی همدان : زیرساخت های لازم برای تأسیس مركز پایش غربالگری و درمان سرطان سینه درحال آماده سازی است .
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، آقای علی كلانترنیا رییس جهاددانشگاهی همدان گفت: مأموریت و رسالت این نهاد در حوزه پژوهش و فناوری كمك به پیشرفت كشور و نیل به خوداتكایی ملی در حوزه های منتخب و راهبردی علم و فناوری از طریق توسعه دانش و تحقیقات كاربردی، ایجاد، توسعه و انتقال فناوری های منتخب در حوزه های مهم و راهبردی كشور و توسعه تجاری سازی فناوری های آماده بهره برداری است.راه اندازی سلامتكده طب سنتی و مركز درمان سرطان سینه در همدان

آقای كلانترنیا افزود: موافقت اصولی تأسیس در آذر امسال دریافت شد و قرار است این مركز در فضایی به مساحت 750 مترمربع و در سه مرحله تشخیص، درمان و بازتوانی به مردم استان همدان خدمت رسانی كند.

رییس جهاددانشگاهی همدان گفت: این مركز، با در اختیار داشتن تمام زیرساخت های مورد نیاز، اعم از بخش های سونوگرافی، بیوپسی، پاتولوژی، ماموگرافی، سی تی اسكن، اسكن هسته‏ای، تزریق هسته ‏ای، مشاوره قلب برای بی هوشی، عمل جراحی(برداشتن توده، بازسازی و ...)، شیمی درمانی، رادیوتراپی، آزمایش های روتین، خدمات فیزیوتراپی و لنف ادم، مشاوره روان‏شناسی، مشاوره تغذیه و ... نخستین مركز پایش غربالگری سرطان سینه در استان همدان خواهد بود.

آقای كلانترنیا با اشاره به فعالیت سلامتكده طب سنتی ایرانی جهاددانشگاهی از پارسال گفت: در این مركز خدماتی از قبیل معاینه، فصد، حجامت، بادكش، زالودرمانی، طب سوزنی، بیوتراپی و ... به بیماران و مراجعان ارایه می شود.

رییس جهاددانشگاهی همدان ادامه داد: سلامتكده طب سنتی ایرانی جهاد در راستای توسعه فعالیت های تخصصی خود به زودی بخش های رایحه درمانی (آروماتراپی)، غذادرمانی، آب درمانی، برپایی فروشگاه و نمایشگاه دائمی فرآورده های گیاهی و داروهای گیاهی را به مجموعه خود اضافه می كند.
   تاریخ: ۰۶:۴۰ - ۱۴/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۷