دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

اولین كارگاه دانش افزایی در سال تحصیلی جدید (ویژه اعضای هیات علمی) برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

اولین كارگاه دانش افزایی در سال تحصیلی جدید (ویژه اعضای هیات علمی) برگزار شد

اولین كارگاه دانش افزایی با موضوع " دانشگاه تمدن ساز " طی سه روز (10 تا 12 بهمن ماه جاری) با مشاركت 25 تن (حداكثر ظرفیت) از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، برگزار شد.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، این دوره به مدت سه روز و در قالب 16 ساعت آموزشی، توسط حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی ساداتی نژاد بعنوان مدرس، برگزار شد.

این دوره با انتخاب موضوعی نو با عنوان " دانشگاه تمدن ساز " بر مبنای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ارایه شد و فلسفه وجودی تمدن در عصرهای مختلف و واكاوی تمدن های رایج غربی و اسلامی و تعارضات فی ما بین و همچنین بیان دیدگاه های اندیشمندان آغاز شد و در ادامه نیز به شاخص های دانشگاه و دانشجو در تراز انقلاب اسلامی اشاره شد و در پایان، راهكارهای رسیدن به چنین دانشگاهی در تراز انقلاب اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

شایان ذكر است كه در روند برگزاری و ارائه مطالب از جانب مدرس، تبادل نظر و مشاركت بین اساتید شركت كننده و مدرس بصورت پویا و مستمر شكل گرفت كه از جمله نكات مثبت و ارزنده این كارگاه بود.

مراسم اختتامیه كارگاه دانش افزایی نیز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد افشاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در سالن شهید احدی واقع در ساختمان فارابی برگزار شد.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نوراللهی - نعیمی پور

   تاریخ: ۱۲:۰۲ - ۱۶/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۱