دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

ماجرای خانه نشینی پرستاران كرونا!/ این پرستاران را بدون آزمون جذب كنید
 
معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینكه مجوز جذب 20 هزار پرستار صادر شده، گفت: ما خواهان جذب پرستاران دوران كرونا بدون آزمون هستیم.
معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری با اشاره به اینكه مجوز جذب 20 هزار پرستار صادر شده، گفت: ما خواهان جذب پرستاران دوران كرونا بدون آزمون هستیم.

ماجرای خانه نشینی پرستاران كرونا!/ این پرستاران را بدون آزمون جذب كنید
به گزارش سلامت نیوز، كورش نادری معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری در گفت وگو با فارس با اشاره به تلاش این سازمان برای جذب و به كارگیری پرستاران طرحی و شركتی، اظهار كرد: ما در مجموعه سازمان نظام پرستاری معتقدیم كه مجوز استخدام و به كارگیری پرستارانی كه تعدیل شده اند باید برای استخدام و حتی بدون آزمون در اسرع وقت صادر شود.

وی افزود: زیبنده نظام سلامت كشور نیست كه ما پرستارانی را در دوران سخت و طاقت فرسای كرونا به كارگیری كنیم، اما پس از فروكش كردن موج بیماری حاد كرونا، آنها را خانه نشین كنیم. باید در اسرع وقت این پرستاران تعیین تكلیف شوند.

معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری با بیان اینكه ما در سازمان نظام پرستاری فعالیت 17 هزار نیروی طرحی در دوران كرونا را تمام شده تلقی نمی كنیم، افزود: امروز كشور با كمبود نیروی پرستاری روبه رو است، بنابراین به جد معتقدیم كه باید پرستارانی كه در دوران كرونا خانه نشین شده اند، بدون آزمون به سر كار خود برگردند.

نادری با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری برای جذب و به كارگیری پرستاران طرحی كه پس از دوران كرونا، خانه نشین شده اند، اظهار كرد: به تازگی و در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با كرونا با حضور حجت الاسلام رئیسی،میرزابیگی مقرر شد با تشكیل كمیته مشتركی، متشكل از نظام پرستاری، رئیس كمیسیون اجتماعی مجلس، وزارت بهداشت، سازمان امور اداری و استخدامی و همین طور دفتر رئیس جمهور برای پیگیری و تعیین تكلیف جذب و به كارگیری پرستاران طرحی خانه نشین شده در دوران كرونا تشكیل شود.

وی با ابراز امیدواری برای تشكیل كمیته مشترك مصوبه ستاد ملی مقابله با كرونا برای پیگیری جذب و استخدام پرستاران طرحی، گفت: با همه این اقدامات انجام شده از سوی سازمان نظام پرستاری، از سازمان اداری و استخدامی نیز می خواهیم كه اقدامات لازم برای جذب و به كارگیری پرستاران طرحی را انجام دهد.

معاون فرهنگی سازمان نظام پرستاری اضافه كرد:در ایام كرونا 230 نفر پرستار در حین خدمت و رسیدگی به بیماران و مردم عزیز كشورمان شهید شده اند ، ما نیز باید قدردان و قدرشناس زحمات این قشر زحمتكش باشیم، بنابراین شایسته نیست كه در زمانی كه به پرستاران نیاز داریم، آن ها را به خدمت بگیریم، اما بعد از پیك كرونا، آن ها را خانه نشین كنیم.

نادری خاطرنشان كرد: درخواست ما به عنوان سازمان نظام پرستاری كه متولی امور پرستاران و تریبونی برای بیان دغدغه های این قشر خدوم و زحمتكش هستیم، از سازمان اداری و استخدامی این است كه با جذب و به كارگیری پرستاران طرحی موافقت كند؛ البته به تازگی نیز مطلع شدیم اقداماتی از سوی وزارت بهداشت در این راستا انجام شده و توافقاتی نیز صورت گرفته كه انتظار داریم زودتر به نتیجه برسد، از طرف دیگر مجوز جذب 20 هزار پرستار صادر شده، اما ما خواهان جذب پرستاران دوران كرونا بدون آزمون هستیم.

برچسب ها
- پرستار
- استخدام
- وزارت بهداشت

اخبار مرتبط سهم پرستاران از 25 هزار استخدام در وزارت بهداشت
ماجرای استخدام غیرقانونی دختر و داماد وزیر بهداشت
ارسال محموله چادرهای اقامتی توسط وزارت بهداشت به مناطق زلزله زده خوی
پرداخت فوق العاده ویژه پرستاران تأمین اجتماعی با یك سال تاخیر
احتمال استخدام 20 هزار پرستار در 1402 / امتیاز ویژه برای پرستاران طرحی كرونا

نظر شما شما در حال پاسخ به نظر «» هستید. × لغو پاسخ

نام
ایمیل
نظر شما
لطفا حاصل عبارت را در جعبه متن روبرو وارد كنید 0 + 0 =

ارسال

پربازدیدترین اخبار هشدار وقوع سیل در 27 استان
بهترین زمان مصرف قرص آهن
بهترین رژیم غذایی برای افسردگی كدام است؟
راه حل فین تك برای پرداخت های فوری مراقبت های بهداشتی
دقیقاً چند قدم در روز برای كاهش وزن نیاز است؟
ماجرای استخدام غیرقانونی دختر و داماد وزیر بهداشت
چگونه یك خانواده آرام تر داشته باشیم
آیا دویدن معكوس بهتر كالری می سوزاند ؟
بارش برف و باران در كشور/ خطر لغزندگی جاده ها در پی فعالیت سامانه بارشی
سبزی پركابردی كه كبد چرب را سه سوته درمان می كند!
چگونه از هندزفری استفاده كنیم كه گوشمان آسیب نبیند؟
چرا مواد طبیعی برای پوستی سالم و درخشان بهتر هستند؟
درمان سرفه كودكان زیر 2 سال
جنگل های بلوط زاگرس را نجات دهیــــــم
عوارض مصرف بی رویه خرما چیست؟
كارت به كارت در مطب ممنوع است/ تخلفات را پیامك كنید
والدین دانش آموزان مسموم شده در قم: تا وقتی علت مسمومیت مشخص نشده، مدارس را تعطیل كنید
ترك خوردن «سد آتاتورك» به دنبال زلزله شدید تركیه
آیا مكمل های كلاژن واقعا در جوان سازی پوست موثرند؟
حذف ارز دارو و مواد غذایی جلوی قاچاق را گرفت؟

پیشنهاد سردبیر بهترین زمان مصرف قرص آهن بهترین زمان مصرف قرص آهن یافتن و استفاده از مكمل آهنی كه برای معده شما مناسب است و جذب آهن را بهبود می بخشد، سازگاری شما را با دریافت مكمل آسان تر می كند. آهن فعال از نظر بالینی ثابت شده است كه جذب 2 برابری سولفات آهن را بهتر می كند.

طاسی فرزند مربوط به ژن مادر است یا پدر؟ طاسی فرزند مربوط به ژن مادر است یا پدر؟ سابقه خانوادگی در طاسی مهمترین عامل در تعیین سرنوشت و طاس شدن افراد است.

چگونه از هندزفری استفاده كنیم كه گوشمان آسیب نبیند؟ چگونه از هندزفری استفاده كنیم كه گوشمان آسیب نبیند؟ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشكی شهید بهشتی با بیان اینكه:« آسیب به شنوایی برمی گردد به شدت و مدت زمان صدایی كه به گوش می رسد، هر قدر این صدا بلندتر و شدت آن بیشتر باشد در مدت زمان كوتاه تری به گوش آسیب می رسد.» تاكید كرد:« به كار بردن غلط هندزفری و گوش دادن طولانی به مدت صداهای بلند از طریق هندزفری موجب كم شنوایی و وزوز گوش می شود.»

6 تمرین برای تقویت عضلات كمر 6 تمرین برای تقویت عضلات كمر اگر از كمردرد رنج می برید، تنها نیستید – تقریباً 80 درصد از بزرگسالان در مقطعی از زندگی خود كمردرد را تجربه می كنند.

با طرد شدن از طرف خانواده چكار كنیم؟ با طرد شدن از طرف خانواده چكار كنیم؟ طرد شدن از طرف خانواده ممكن است یكی از سخت ترین چیزهایی باشد كه یك فرد می تواند با آن روبرو شود.

بهترین رژیم غذایی برای افسردگی كدام است؟ بهترین رژیم غذایی برای افسردگی كدام است؟  ارتباط بین رژیم غذایی و افسردگی قوی تر از آن چیزی است كه بسیاری تصور می كنند. متخصصان تغذیه و محققان به بررسی این موضوع پرداخته اند كه آیا چیزی كه می خورید می تواند خطر یا علائم افسردگی را افزایش یا كاهش دهد و پاسخ ساده «بله» است.

درمان سرفه كودكان زیر 2 سال درمان سرفه كودكان زیر 2 سال در این مطلب درمان های خانگی برای كودكان زیر 2 سال گردآوری شده است.

آیا دویدن معكوس بهتر كالری می سوزاند ؟ آیا دویدن معكوس بهتر كالری می سوزاند ؟ دویدن از دیرباز به عنوان یكی از كارآمدترین، راحت ترین و مفیدترین تمرینات در نظر گرفته می شود. اما برخی ادعا می كنند كه شما از روش كلاسیك ورزش با یك تكنیك جدید بیشتر بهره می برید.

روش های درمان سرفه ی كودكان روش های درمان سرفه ی كودكان
خطرات مصرف كره بادام زمینی در دوران بارداری خطرات مصرف كره بادام زمینی در دوران بارداری
آیا دندان درآوردن باعث تب و اسهال كودك می شود؟ آیا دندان درآوردن باعث تب و اسهال كودك می شود؟
فتق چیست و چه علائمی دارد؟ فتق چیست و چه علائمی دارد؟
خون در مدفوع؛ چرا و به چه علت؟ خون در مدفوع؛ چرا و به چه علت؟
سندروم داون چیست؟ سندروم داون چیست؟

پربحث ترین اخبار طولانی تر شدن رابطه جنسی با ترفندهایی زنانه
پاسخ به سوالات خجالت آور كه نمیتوانید از كسی بپرسید
خوراكی هایی كه باعث تپش قلب می شوند
قرارگیری مادر باردار در معرض آلودگی هوا به رشد جنین آسیب می رساند
تشخیص سرطان با كمك مورچه ها
علائم سرطان كیسه صفرا و مجرای صفراوی را بشناسید
حقایقی درباره یبوستِ كودكان و روش درمان آن
آشنایی با گیاهی كه استرس را رفع می كند

جستجو خبرها سرویس ها

- درباره ما
- ارتباط با ما
- تبلیغات
- شرایط استفاده © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سلامت نیوز می باشد.

سلامت نیوز نسخه چاپی ندارد و به هیچ سازمانی وابسته نیست.

-
-
-
-
-
-
salamatnews.com

نسخه دسكتاپ نسخه موبایل

Nastooh Saba Newsroomطراحی و تولید: نستوه
منبع خبر:
سلامت نیوز
   تاریخ: ۱۶:۵۸ - ۱۸/۱۱/۱۴۰۱   بازدید: ۲۲۳