دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

دکتر حمید پورشریفی: ژورنال کلاب، زمینه ساز اثربخشی کیفی آموزش بالینی است
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

دکتر حمید پورشریفی: ژورنال کلاب، زمینه ساز اثربخشی کیفی آموزش بالینی است

عضو هیات علمی گروه آموزشی روانشناسی بالینی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، امروز (یکشنبه) در باره ژورنال کلاب گروه روانشناسی بالینی گفت: ژورنال کلاب ها، زمینه ساز اثربخشی کیفیت آموزش بالینی است.

دکتر حمید پورشریفی در گفت و گو با خبرنگار وبدای این دانشگاه افزود: ژورنال کلاب ها، جلسات آموزشی دوره ای هستند که دانشجویان تحصیلات تکمیلی، طبق برنامه منظم و مشخص، مقالات منتشر شده در متون علمی را نقادانه ارزیابی می کنند و با تازه ترین مباحث بالینی و تجارب استادان به طور دقیق بهره مند می شوند .

وی تاکید کرد که جلسات ژورنال کلاب، همانند جلسات آموزشی است و دانشجویان تحصیلات تکمیلی موظف به حضور و مشارکت در آن هستند.

دکتر پورشریفی در ادامه از حضور اعضای هیات علمی گروه مربوطه در ژورنال کلاب گفت و خاطرنشان کرد: در صورت نیاز در برخی مواقع از استادان خارج از دانشگاه نیز دعوت می شود .

وی اظهار داشت: در ارائه ژورنال کلاب، تنها مقالات چاپ شده ارزیابی می شوند و در این جلسات به دانشجویان تحصیلات تکمیلی اجازه داده خواهد شد که در حضور اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی، با نحوه تدریس و داوری کردن یک مقاله، آشنایی پیدا کنند، لذا یک برنامه آموزشی فعال تلقی می شود.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ادامه، جلسات ژورنال کلاب را گامی اساسی در کیفی سازی آموزش بالینی برای دانشجویان این گروه دانست .

گفتنی است، ژورنال کلاب گروه آموزشی روانشناسی بالینی در طول ترم جاری تحصیلی، یکشنبه های هر هفته از ساعت 10 الی 12 در سالن دکتر شاملو دانشگاه برگزار می شود.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: گلرخ - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۴:۴۱ - ۰۸/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۷۷