دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

جزئیات دریافت واكسن 75 هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی تا پایان سال
 
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور درباره جزئیات دریافت واكسن 75 هزار نفر از گروه های مختلف سازمان بهزیستی در مراكز نگهداری توضیح داد.
جزئیات دریافت واكسن 75 هزار نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی تا پایان سال
معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور درباره جزئیات دریافت واكسن 75 هزار نفر از گروه های مختلف سازمان بهزیستی در مراكز نگهداری توضیح داد. - اخبار اجتماعی -
محمد نفریه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره آغاز واكسیناسیون گروه های هدف سازمان بهزیستی كشور اظهار كرد: با حضور سعید نمكی وزیر بهداشت و وحید قبادی دانا وزیر سازمان بهزیستی كشور از پنجشنبه گذشته در آسایشگاه كهریزك واكسیناسیون سالمندان، معلولان و بیماران روانی مزمن تحت بوشش بهزیستی آغاز شده است.

وی تصریح كرد: بر همین اساس در چارت اول قرار است 20 هزار نفر واكسن كرونا دریافت كنند كه این فرآیند از پنجشنبه آغاز شده است.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی كشور همچنین به تمهیدات مراقبتی انجام شده پس از واكسن گروه های هدف سازمان اشاره كرد و گفت: بر همین اساس نیز برنامه ریزی مدونی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است كه قابل تقدیر بوده و فرآیند واكسن جامعه هدف سازمان بهزیستی ادامه دارد.

وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی قرار است تا قبل از سال جاری 70 تا 75 هزار نفر از سالمندان، بیماران روانی مزمن و معلولان جسمی - حركتی واكسن دریافت كنند.

نفریه درباره جزئیات دریافت واكسن گروه های اشاره شده خاطرنشان كرد: 51 هزار نفر از افراد اشاره شده تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و بالغ بر 22 هزار نفر پرسنل در این مراكز از این افراد نگهداری می كنند كه براساس برنامه ریزی قرار است در ابتدا سالمندان و همراه پرسنل مراكز، بیماران روانی مزمن به همراه پرسنل، معلولان جسمی و حركتی به همراه پرسنل و در پایان واكسیناسیون معلولان ذهنی با پرسنل انجام شود.

وی افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده هیچ هزینه ای از سوی افراد پرداخت نشده و این هزینه توسط سازمان بهزیستی پرداخت خواهد شد.

وزارت بهداشت: واكسن كرونا در سامانه «تی تك» ثبت می شود
تزریق واكسن كرونا به 20 هزار سالمند و معلول از فردا/ واكسیناسیون گروه های هدف تا پایان شهریور 1400
تزریق واكسن ایرانی - كوبایی به 100 هزار نفر در مرحله اول
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۰:۱۵ - ۰۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۶۰