دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ضرورت تقویت خدمات توانبخشی ورزشی
 
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: خدمات توانبخشی ورزشی باید در استان ها تقویت شود.
غلامرضا نوروزی در مجمع سالیانه هیئت پزشکی ورزشی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: توانبخشی ورزشی در استان ها باید تقویت شود تا متخصصان ورزشی بتوانند در استان خود خدمات پزشکی مورد نیاز ورزشکاران را ارائه دهند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی افزود: هیئت های پزشکی ورزشی استانی، نقش پشتیبانی از دیگر هیئت ها را بر عهده دارند و از لحاظ پزشکی و مشاوره ای دیگر هیئت ها را حمایت و پشتیبانی می کنند.

بیشتر بخوانید

- معرفی رئیس هیئت پزشکی ورزشی چهارمحال و بختیاری وی تاکید کرد: ورزشکاران نباید به دلیل مصدومیت با مشکل روبرو شوند و به جا های دیگری به جز هیئت ها مراجعه کنند.

نوروزی ادامه داد: خدمات توانبخشی ورزشی در استان هایی مانند چهارمحال و بختیاری که ورزشکاران زیادی در رشته های مختلف دارد که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: هیئت پزشکی ورزشی علاوه بر سلامت ورزشکاران، سلامت عموم جامعه را نیز مدنظر داشته باشد و توجه به ورزش قهرمانی و سلامت همگانی را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد.

نوروزی با بیان اهمیت بیمه ورزشی برای ورزشکاران افزود: ورزشکاران با پرداخت 70 هزار تومان به عنوان بیمه ورزشی می توانند تا حدود 35 میلیون تومان هزینه های درمانی دریافت کنند.
   تاریخ: ۰۰:۱۹ - ۱۵/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۵۵