دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام تبریک سرپرست دانشگاه به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت مهدی صاحب الزمان (عج)

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (دوشنبه) در آستانه سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج) با انتشار پیام، این مناسبت خجسته را به همه همکاران، اعضای هیات علمی و دانشجویان عزیز در دانشگاه و مراکز درمانی تابعه تبریک گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن کامل پیام دکتر سیدعلی حسینی به این شرح است:

اَلّلهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج
السلام علیک یا اباصالح المهدی ادرکنی
در آستانه نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت، حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) هستیم، دوباره آسمان امامت و ولایت نورباران شده است و نوید ظهور همه زیبایی ها را می دهد.

هر چه تعاملات ما انسان ها پیچیده تر و حساس تر می شود، اشتیاق ما برای فرج آن منجی بشریت، آن امام عصر که همه جا حاضر و باقی است، بیشتر می شود تا نور هدایتش را بگستراند و مسیر رشد، تعالی و پویایی را بیش از هر زمان دیگر، روشن و هموار گرداند.

لذا، به خودش، آن مولای مهربانی و امید زندگانی همه انسان های کره خاکی توسل می کنیم که خورشید پشت ابر است، و در انتظار ظهورش به عنوان " انتظار فرج "، به گشایش سختی ها و رسیدن آینده ای روشن، امید بسته ایم.

فرارسیدن سالروز شکفتن دوازدهمین گل بوستان امامت و ولایت را به همه همکاران، اعضای هیات علمی و دانشجویان عزیز در دانشگاه و مراکز درمانی تابعه، تبریک و تهنیت عرض می کنم و به برکت این روز و ایام مبارک دهه مهدویت، از خداوند، سلامتی و بهروزی روزافزون خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی را خواستارم.

دکتر سیدعلی حسینی

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۱۳:۱۸ - ۱۵/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۴۱