دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

پیام سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت سالروز ملی «ارتوز و پروتز»
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

پیام سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در گرامی داشت سالروز ملی «ارتوز و پروتز»

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز با انتشار پیام، فرارسیدن سالروز ملی «ارتوز و پروتز» (16 اسفندماه) را گرامی داشت و برای اعضای هیات علمی، کارشناسان و دانشجویان عزیز این حوزه، آرزوی سلامتی و سربلندی کرد.

به گزارش وبدای دانشگاه، متن کامل پیام دکتر سیدعلی حسینی به این شرح است:

« به نام خداوند جان و خرد »

با فرارسیدن 16 اسفند، روز ملی « ارتوز و پروتز »، یادآوری می کنیم جایگاه یکی از موثرترین رشته های علوم توانبخشی که از قدمت زیادی در میان ایرانیان و جوامع مختلف جهان برخوردار است، و از گذشته تا به امروز، با افزایش جمعیت، صنعتی شدن جوامع و بویژه پیچیدگی روابط و ارتباطات، که به همان نسبت، سبب افزایش حوادث و سوانح، درگیری ها و جنگ های کوچک و بزرگ، و تولدهای غیرمعمول شده، و از سویی، با پیشرفت علوم پزشکی و مهندسی، و نهایتا، رشد علوم توانبخشی و شناخت هر چه بیشتر جوامع نسبت به نقش این علوم و لزوم توجه به کیفیت زندگی تا کمیت آن، کاربرد این رشته بیش از پیش توسعه یافته است.

« دستیابی به استقلال شخصی و عدم وابستگی به اطرافیان، حضور در اجتماع و استقلال مادی و معنوی، و تامین سلامت روانی و اجتماعی »، مهمترین و با ارزش ترین دستاوردهای فعالیت همکاران متخصص در حوزه ارتوپدی فنی و یا ارتوز و پروتز است که به توانخواهان هدیه می شود.

افتخار داریم که متخصصان برجسته و اساتید بنام این حوزه، در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی فعالیت می کنند و از توانمندی علمی و عملی آنان در جهت تربیت متخصصان آینده و همچنین، حمایت از بیماران و توانخواهان برای بازگشتشان به زندگی شخصی و اجتماعی بهره مندیم.

ضمن گرامی داشت این روز ارزشمند و قدردانی از خدمات ارزشمند کارشناسان، متخصصان و اساتید حوزه ارتوز و پروتز، آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه همکاران عضو هیات علمی، کارشناسان و دانشجویان عزیز این حوزه دارم.

دکتر سیدعلی حسینی

سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۱۸:۴۷ - ۱۶/۱۲/۱۴۰۱   بازدید: ۱۸۵
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
دبیر جدید دفتر هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی معرفی شد  دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پیاده روی همگانی خانواده بزرگ دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی به مناسبت نیمه شعبان  دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی