دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

برپایی مراكز نقاهتگاهی برای یاری مدافعان سلامت و بیماران مبتلا به كرونا
 
نشست قرارگاه مبارزه با شیوع ویروس كرونا در جمعیت هلال احمر استان خوزستان و با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد.


به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، دكتر علی خدادادی در این نشست ضمن خیر مقدم به رئیس سازمان داوطلبان ، بر ضرورت برپایی سریع مراكز نقاهتگاه توسط جمعیت هلال احمر استان با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشكی جندی شاپور اهواز و همچنین مصوبه روز گذشته ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس كرونا تاكید كرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان در ادامه این نشست نیز معاونت بهداشت درمان و توانبخشی این جمعیت را مأمور به برپایی مركز نقاهتگاهی در محل بیمارستان قدیم آیت الله طالقانی اهواز و اعلام نیازهای در این راستا كرد و از دو معاونت داوطلبان و جوانان نیز خواست نسبت به تامین اعضای داوطلب ارائه دهنده خدمت در این مركز اقدام كنند.

دكتر نصیری نیز در این نشست با اشاره به شدت همه گیری ویروس كرونا در استان خوزستان، با بیان اینكه موج ابتلا در این استان سبب شده تا این استان در حالت قرمز قرار گیرد، افزود:هدف از سفر به خوزستان پشتیبانی از راه اندازی مراكز نقاهتگاهی و مشاركت در تجهیز این مراكز و آغاز ارائه خدمت به مردم شریف این استان است.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمرعنوان كرد: باید تلاش شود با عنایت به پتانسیل های موجود در جمعیت هلال احمر استان خوزستان، در اسرع وقت نسبت به راه اندازی و فعالیت مراكز نقاهتگاهی جمعیت هلال احمر اقدام شود.

وی همچنین از آمادگی كامل سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر كشور جهت تامین نیازهای جمعیت هلال احمر خوزستان به منظور تسریع در برپایی نقاهتگاه ها و پذیرش بیماران ارجاعی از سوی بیمارستانها خبر داد.
منبع خبر:
سلامت
   تاریخ: ۱۱:۱۱ - ۰۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۷