دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

اطلس مشاغل پساكرونا تدوین می شود
 
گرگان- وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: در حال تدوین اطلس پساكرونا هستیم تا بتوانیم با استفاده از آن سیاست های درستی را در ایام بعداز این ویروس و بازگشت به حالت طبیعی جامعه هستیم.
اطلس مشاغل پساكرونا تدوین می شود گرگان- وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی گفت: در حال تدوین اطلس پساكرونا هستیم تا بتوانیم با استفاده از آن سیاست های درستی را در ایام بعداز این ویروس و بازگشت به حالت طبیعی جامعه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریعتمداری ظهر شنبه در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابع وزارتخانه تعاون به میزبانی اداره كل بهزیستی اظهاركرد: استان گلستان دارای پشتوانه های عظیم و مفاخر بنامی همچون فخرالدین اسعدگرگانی بوده كه نشان از قدمت و فرهنگ غنی این استان است.

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی افزود: این استان رنگین كمان اقوام مختلف و تجلی وحدت در كشور است كه جای تقدیر و تشكر از مردم شریف استان را دارد.

شریعتمداری با اشاره به سكونت جمع كثیری از مردم گلستان در روستاها تصریح كرد: روستا یعنی مركز توسعه و ایجاد اقتصاد پایدار كشور كه این استان در این امر نمره درخشانی دارد.

وی در خصوص طرح های كارآفرینی در گلستان اظهار كرد: با استقرار نماینده ویژه این وزارتخانه در گلستان مسئولیت پیگیری و به ثمر رساندن آنها برعهده وی است.

وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی بیان كرد: ایجاد اشتغال بدون داشتن مهارت، ناكارآمد است و اشتغال زایی دستوری ایجاد نمی شود.

شریعتمداری با اشاره به افزایش مشكلات مردم در ایام كرونا گفت: درحال تدوین اطلس پساكرونا هستیم تا بتوانیم با استفاده از آن سیاست های درستی را در ایام بعداز این ویروس و بازگشت به حالت طبیعی جامعه برای رفاه مردم داشته باشیم.

مدیركل بهزیستی گلستان هم ضمن خیرمقدم و تسلیت این روز گفت: بهزیستی گلستان با هدف حمایت اجتماعی 230 هزار نفر از هم استانی های عزیز را تحت پوشش دارد.

سید مهدی حسینی افزود: خوشبختانه تاكنون سازمان بهزیستی در استان با مشاركت در ساخت و تعمیر 245 واحد مسكونی خانواده های تحت پوشش خود گامی بلند در رفع یكی از نیازهای اصلی جامعه هدف خود برداشته است.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۱۴:۰۵ - ۰۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۰