دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

مركز توانبخشی بیمارستان سینا افتتاح شد
 
مركز توانبخشی بیمارستان سینا در آستانه ولادت حضرت علی (ع) به بهره برداری رسید.
مركز توانبخشی بیمارستان سینا افتتاح شد
مركز توانبخشی بیمارستان سینا در آستانه ولادت حضرت علی (ع) به بهره برداری رسید.



سه شنبه 5 اسفند 99 در آستانه ولادت با سعادت حضرت علی (ع)، مركز توانبخشی بیمارستان سینا با حضور خیرین سلامت افتتاح شد.

روبان افتتاح مركز توانبخشی بیمارستان سینا با حضور دكتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا، مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس، دكتر محدثه آزادواری، رئیس بخش توانبخشی بیمارستان، سوریا بابایی، مدیر پرستاری این مركز و خیرین سلامت مسجد الزهرا (س) با ذكر صلواتی قیچی شد.

دكتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا در این مراسم گفت: این مكان سال گذشته یك مخروبه بود و با انگیزه فوق العاده دكتر آزادواری و گروهشان و همچنین به كمك یك خیر عرصه سلامت در سال 98 بازسازی و در سال 99 توسط خیرین مسجد الزهرا (س) تجهیز و اینك به مركز توانبخشی بدل شده كه با پذیرش تعداد زیادی از بیماران نیازمند به خدمت رسانی مشغول است. می توان گفت، در زمینه توانبخشی در بیمارستان سینا فتح بابی انجام شده و در حال حاضر یك سرویس جدید به این مركز درمانی افزوده شده كه قبلا وجود نداشت و این مهم به همت والای دكتر آزادواری و مهندس مخبر، مدیریت بیمارستان به انجام رسیده است؛ اما باید در نظر گرفت توان مراكز درمانی محدود است و در كنار نیروی انسانی متخصص و ماهر نیاز به تجهیزات نیز دارد و من به سهم خودم از خیرین سلامتی كه در این راه قدم گذاشته اند قدردانی می كنم و با توجه به تلاش دكتر آزادواری آرزومندم كه مركز توانبخشی بیمارستان سینا روز به روز توسعه یابد و به ارائه خدمت به بیماران دردمند بپردازد.

مهندس مخبر بیان داشت: بیمارستان سینا پوشش دهنده خدمات درمانی جنوب شهر و شهرستان های دور است و به نوعی پناه بیماران مستضعف و رنجور جامعه است و حضور دكتر آزادواری به عنوان متخصص توانبخشی در این بیمارستان برای بیماران و مراجعه كنندگان بسیار مفید و مثمرثمر است.

دكتر آزادواری، با بیان اینكه بیمارستان سینا از لحاظ موقعیت جغرافیایی در قسمتی از شهر واقع شده كه مراجعان آن بسیار نیازمند هستند گفت: این مركز پذیرای بیماران ام اس، تروما و سكته مغزی است و این گروه از بیماران واقعاً برای بهبودی كامل خود نیازمند خدمات توانبخشی هستند و لازمه كمك رسانی به این بیماران داشتن یك مركز توانبخشی ایده ال كه شایسته بیمارستان سینا باشد است. وی در ادامه از خیرین سلامت كه در این عرصه پا میدان گذاشته اند نهایت تشكر و قدردانی را به عمل آورد.

حجت الاسلام نوری سلطان امام جماعت مسجد الزهرا (س) و خیر عرصه سلامت نیز بیان داشت: ما قدردان زحمات كادر درمان هستیم كه در این شرایط اقتصادی در مراكز دولتی به كمك مردم می شتابند و زحمات شما یادآور مجاهدت های مردان بزرگ همچون حاج قاسم است. این كه شما با تمام مسئولیت پذیری و هم وغم خود وقت گذاشته اید، هم موردتوجه خداوند تبارك و تعال است و هم دعای مردم پشتیبان شما است.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۶:۲۲ - ۰۹/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۷۹