دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳

مددكاران اجتماعی پیشگامان توسعه و تغییر اجتماعی در چهارمحال و بختیاری
 
مدیركل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: مددكاران اجتماعی پیشگامان توسعه و تغییر اجتماعی و یاری رسان جامعه هدف بهزیستی هستند.
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهركرد، نرگس عسگری مدیركل بهزیستی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم اكنون 362 مددكار اجتماعی به جامعه هدف بهزیستی استان خدمت رسانی می كنند و نقش بسزایی برای دستیابی به سلامت اجتماعی جامعه دارند و یاری رسان جامعه هدف این مجموعه هستند.

او افزود: مددكاران اجتماعی پیشگامان توسعه و تغییر اجتماعی هستند و برای پیگیری مشكلات جامعه هدف گام بر می دارند و برنامه ریزی صحیح و اصولی برای توانمندسازی خانواده های زیرپوشش را اجرا می كنند.

بیشتر بخوانید

- خودكفایی مددجویان مهمترین برنامه بهزیستی چهارمحال و بختیاری است عسگری اضافه كرد: هم اكنون در استان در حوزه اجتماعی 140 مددكار، حوزه توانبخشی 194 مددكار و حوزه پیشگیری 28 مددكار فعال هستند.

او گفت: مددكاران در 400 مركز توانبخشی، موسسه خیریه، تشكل های فعال و مراكز مثبت زندگی به جامعه هدف بهزیستی استان در مراكز توانبخشی، آسیب دیدگان اجتماعی، شبه خانواده و كیلینك مددكاری خدمات رسانی می كنند.

عسگری تصریح كرد: 36 مركز مثبت زندگی در استان تا پایان سال فعال و در این مراكز 118 مددكار ساماندهی می شوند.

او اظهار داشت: در این مراكز 22 خدمت و فعالیت در نزدیك ترین محل زندگی مددجویان ارائه می شود.

عسگری ادامه داد: در استان 32 هزار و 683 نفر دارای معلولیت شدید، خفیف و متوسط شناسایی شده كه از این تعداد 13 هزار و 552 نفر مستمری بگیر دائم سازمان بهزیستی هستند.
   تاریخ: ۱۲:۲۷ - ۱۰/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۵۲