دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

رویداد دوشنبه استارت آپی در حوزه فناوری های همگرا برگزار می شود
 
دوشنبه های استارت آپی صندوق نوآوری و شكوفایی در حوزه فناوری های همگرا روز 19 اسفندماه برگزار خواهد شد.
رویداد دوشنبه استارت آپی در حوزه فناوری های همگرا برگزار می شود به گزارش ایسنا، رویداد دوشنبه های استارت آپی از جمله برنامه های صندوق نوآوری و شكوفایی است كه در آن از استارت آپ های حوزه های مختلف دعوت به عمل می آید تا در حضور سرمایه گذاران و سایر فعالان اكوسیستم استارت آپی كشور به ارائه طرح ها و برنامه های خود بپردازند. استارت آپ های فعال و مستعد می توانند در این رویداد با سرمایه گذاران بالقوه مذاكره و سرمایه مورد نیاز خود را جذب كنند.

صندوق نوآوری و شكوفایی با همكاری مركز راهبردی فناوری های همگرا (NBIC)، رویداد دوشنبه های استارت آپی 19 اسفند ماه را در حوزه فناوری های همگرا برگزار می كند و در آن از 6 استارت آپ فناور برگزیده این مركز دعوت شده است تا در مقابل سرمایه گذاران محصول و حوزه كاری استارت آپ خود را شرح دهند.

"دستگاه هوشمند پایش قلب و عروق"، "دستگاه استخراج DNA"، "بیواتانول 99٫8 درصد"، "دستگاه آزمایش شمارش كامل خون (CBC Test)"، "سبد محصولات بندآورنده خونریزی" و "پروتز دست مصنوعی با سیستم عصبی" از جمله دستاوردهای استارت آپ های دعوت شده به رویداد دوشنبه استارت آپی است.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری، رویداد دوشنبه های استارت آپی حوزه فناوری های همگرا در روز 19 اسفندماه (سه شنبه) در محل ساختمان صندوق نوآوری و شكوفائی ریاست جمهوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و طبق آیین نامه های اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با كرونا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۰۸:۴۳ - ۱۱/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۶۲