دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

آخرین وضعیت ایجاد گرمخانه های فرامنطقه ای در تهران
 
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشاركت های اجتماعی شهرداری تهران آخرین وضعیت ایجاد گرمخانه های فرامنطقه ای در تهران را اعلام كرد.
آخرین وضعیت ایجاد گرمخانه های فرامنطقه ای در تهران
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشاركت های اجتماعی شهرداری تهران آخرین وضعیت ایجاد گرمخانه های فرامنطقه ای در تهران را اعلام كرد. - اخبار اجتماعی -
سیدمالك حسنی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درباره سرانجام ایجاد مددسراهای (گرمخانه های) فرامنطقه ای، اظهار كرد: خوشبختانه فراخوان یكی از مددسراها(گرمخانه ها )منتشر شده و باید طی چند روز آینده برنده مناقصه مشخص شود.

وی ادامه داد: برای دو مددسرای (گرمخانه) دیگر تأخیرهایی پیش آمد و زمینی كه قبلا معرفی شده بود یك معارض پیدا كرد؛ با توجه به جا به جایی صورت گرفته امیدمان این است كه پیش از پایان سال بتوانیم فراخوان دو مددسرا(گرمخانه )دیگر را منتشر و مناقصه را برگزار كنیم.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشاركت های اجتماعی شهرداری تهران تصریح كرد: این بخش مهمترین قسمت كار است زیرا به محض مشخص شدن پیمانكار، علیرغم كمبودهای مالی و مشكلات موجود این قول را گرفته ایم كه با تأمین نقدینگی بتوانیم پروژه را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: جا به جایی محل در نظر گرفته شده برای دو مددسرا(گرمخانه) كار را به تأخیر انداخت اما به محض مشخص شدن پیمانكار و انجام برنامه ریزی های فنی و عمرانی كار با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

افزایش هزینه گرمخانه های شهرداری تهران/ 30 درصد مددجویان در گرمخانه ها می مانند
اسكان بیش از 2000 بی خانمان در گرمخانه های تهران در روزهای اخیر
تهران چند گرمخانه دارد؟
استفاده 5500 كودك كار از مجموعه های ورزشی شهرداری/ حضور مربیان ورزشی در گرمخانه ها
دو گرمخانه جنرال در مناطق 4 و 16 جانمایی شد/ اعلام شرایط ایجاد گرمخانه های فرامنطقه ای
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۰۹:۱۸ - ۱۱/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۲۲۳