دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

تاثیر كرونا بر سلامت روان شهروندان
 
استاندار تهران گفت: رسیدگی به آثار اجتماعی ناشی از شرایط كرونا به ویژه موضوع سلامت روان اعضای جامعه پیگیری می شود.
استاندار تهران عنوان كرد: تاثیر كرونا بر سلامت روان شهروندان
استاندار تهران گفت: رسیدگی به آثار اجتماعی ناشی از شرایط كرونا به ویژه موضوع سلامت روان اعضای جامعه پیگیری می شود.



به گزارش وبدا، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای پژوهشی تامین اجتماعی با اشاره به لزوم رعایت پروتكل های بهداشتی اظهار داشت: موثرترین و اثربخش ترین اقدام در مقابله با كرونا آگاهی دادن به مردم در زمینه استفاده از ماسك، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتكل های بهداشتی و تشدید نظارت بر محدودیت ها می باشد.

وی با اشاره به اهمیت پژوهش در امور مختلف تاكید كرد: شورای پژوهشی تامین اجتماعی نگاه جدیدی به مسائل حوزه اجتماعی دارد و باید این مسئله در سطح كلان مورد توجه قرار بگیرد تا خلاهای موجود در زمینه داده های اطلاعاتی تكمیل شود.

استاندار تهران عنوان كرد: داده های لازم برای اتخاذ تصمیم مناسب اهمیت فزاینده ای دارد به خصوص در استان تهران كه با شرایط پیچیده ای مواجه هستیم و استان تهران سرریز آسیب های اجتماعی كشور در موضوع معتادین متجاهر، كودكان كار، اتباع و غیره می باشد.

محسنی بندپی سپس با اشاره به كمبود امكانات و سرانه های مختلف در استان گفت: سرانه دانش آموزی در هر كلاس 34 نفر در استان تهران می باشد و سرانه تخت بیمارستانی در تهران 1.6 و در شهرستان ها شش دهم درصد به ازای هر هزار نفر می باشد كه این مسائل نیاز به رسیدگی جدی دارد.

وی سپس با بیان اینكه كرونا بر سلامت روان شهروندان تاثیر گذاشته است بر لزوم رسیدگی به آثار اجتماعی ناشی از شرایط كرونا به ویژه موضوع سلامت روان اعضای جامعه تاكید كرد.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۰۸:۵۹ - ۱۱/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۷۶