دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

رئیس بیمارستان رفیده: توجه به خواسته های معنوی بیماران از جمله امور مهم بیمارستان خواهد بود
 
در کارگاه آموزشی « نماز، سلامت معنوی »:

رئیس بیمارستان رفیده: توجه به خواسته های معنوی بیماران از جمله امور مهم بیمارستان خواهد بود

دکتر محمدصیاد نصیری رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده روز دوشنبه در کارگاه آموزشی " سلامت معنوی " که ویژه پرستاران و بهیاران دو بیمارستان رفیده و روانپزشکی رازی برگزار شد، گفت: توجه به خواسته های معنوی بیماران از جمله الزامات و امور مهم بیمارستان خواهد بود.

به گزارش وبدای دانشگاه بنقل از روابط عمومی بیمارستان رفیده، کارگاه آموزشی " سلامت معنوی " (ویژه پرستاران و بهیاران)، با حضور حجت الاسلام و المسلمین نور محمدپور مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران، تیم مدیریتی و پرستاران و بهیاران بیمارستان های "توانبخشی رفیده و روانپزشکی رازی" در محل تالار سخن بیمارستان توانبخشی رفیده برگزار شد.

دکتر صیاد نصیری رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده همچنین با ابراز خرسندی از حسن توجه مسئولان دانشگاه، نمایندگی نهاد رهبری و ستاد اقامه نماز استان تهران، برگزاری این نشست را راه گشای مسائل فقهی بیماران دانست و فزایندگی آگاهی کادر درمان در مواجهه علمی و شرعی با موضوعات مبتلابه بیماران را مورد توجه و اهمیت قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین نور محمدپور مدیر ستاد اقامه نماز استان تهران نیز طی سخنانی در این کارگاه ضمن تشکر از برگزار کنندگان، به لزوم آموزش کادر درمان در خصوص مسائل احکام نماز بیماران اشاره، و برگزاری این نشست آموزشی را جهت آشنایی پرستاران و بهیاران، امری مفید و ضروری عنوان کرد.

گفتنی است؛ دکتر اصغر قربانی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان مدرس این کارگاه، با رویکردی جذاب و نمایش محور، مبتنی بر دانش علمی و فقهی مرتبط با احکام و امراض بیماران، مسائل مبتلابه در امور مرتبط با نماز، وضو، جبیره و ... را آموزش دادند.

بیمارستان های " توانبخشی رفیده " و "روانپزشکی رازی (امین آباد)"، از جمله مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی هستند که با بهره گیری از توان تخصصی اعضای هیات علمی دانشگاه و براساس استانداردهای روز دنیا، انواع خدمات تخصصی حوزه های توانبخشی و سلامت روان را با تعرفه های دولتی در دو فاز بستری و سرپایی، به بیماران ارائه می دهند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: زنگنه - نعیمی پور



   تاریخ: ۱۵:۳۲ - ۱۳/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۱۶۷