دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

طلاق و پیری جمعیت دو اولویت مهم استانداری مازندران در حوزه آسیبهای اجتماعی
 
روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به این که از دانشگاه مازندران خواسته ایم که همکاری خود با دستگاه های اجرایی را در موضوعات فرهنگی اجتماعی افزایش دهد؛ گفت: طلاق و پیری جمعیت دو اولویت مهم استانداری مازندران در حوزه آسیبهای اجتماعی است که برای مقابله با آن ...
طلاق و پیری جمعیت دو اولویت مهم استانداری مازندران در حوزه آسیبهای اجتماعی روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به این که از دانشگاه مازندران خواسته ایم که همکاری خود با دستگاه های اجرایی را در موضوعات فرهنگی اجتماعی افزایش دهد؛ گفت: طلاق و پیری جمعیت دو اولویت مهم استانداری مازندران در حوزه آسیبهای اجتماعی است که برای مقابله با آن برنامه داریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ، روح الله سلگی، در جلسه بررسی آسیب های اجتماعی استان، گفت: از دانشگاه مازندران خواسته ایم کلیه پایان نامه های دانشجویان طی پنج سال اخیر در موضوعات فرهنگی اجتماعی استان را در اختیار دستگاه های اجرایی قرار دهند.

وی افزود: طلاق و پیری جمعیت دو اولویت مهم استانداری مازندران در حوزه آسیبهای اجتماعی است.

معاون استاندار مازندران، ادامه داد: فرمانداران مکلفند هر هفته گزارش کارگروه اجتماعی با تمرکز بر این دو اولویت را اعلام نمایند

سلگی با بیان این که چالش طلاق و پیری جمعیت صرفا ریشه اقتصادی ندارد، اظهار داشت: توجه به انگاره ها و آموزه های غیر اصیل و غیربومی و خرده فرهنگ های وارداتی و غیر دینی و بی توجهی به فرهنگ اصیل بومی از عوامل اصلی شکل گیری این چالش هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، یادآور شد: برنامه های ایجابی فرهنگی، بازگشت به ارزش ها و آداب و سنن اصیل مازندران و جشنوارهای بومی محلی مهم ترین راهبرد ما در مقابله با موج فرهنگ های وارداتی و هجمه فرهنگی است.

انتهای پیام
منبع خبر:
برنا نیوز
   تاریخ: ۱۷:۳۰ - ۲۳/۰۲/۱۴۰۲   بازدید: ۹۹