دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

كمك 11 میلیارد تومانی گیلانیان در جشن نیكوكاری
 
رشت- مدیر كل كمیته امداد گیلان گفت: امسال با وجود تمام فشارهای اقتصادی، تاكنون حدود 11 میلیارد تومان برای جشن نیكوكاری جمع آوری شده است.
كمك 11 میلیارد تومانی گیلانیان در جشن نیكوكاری رشت- مدیر كل كمیته امداد گیلان گفت: امسال با وجود تمام فشارهای اقتصادی، تاكنون حدود 11 میلیارد تومان برای جشن نیكوكاری جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری با بیان اینكه والدین می توانند كمك های خود برای دانش آموزان نیازمند را به شماره حساب مدارس واریز كنند، گفت: مردم نیز می توانند كمك های خود به جشن نیكوكاری را به شماره حساب 0110769749001 كمیته امداد گیلان واریز كنند.

مدیركل كمیته امداد گیلان با اشاره به اینكه از 20 روز پیش جمع آوری كمك های مردمی برای جشن نیكوكاری را آغاز شده است، بیان كرد: این مبالغ به تمام افراد نیازمندی كه به نحوی با كمیته امداد ارتباط بوده و شناسایی و توسط خیریه ها و بهزیستی معرفی شده اند، داده می شود.

اهرابی با بیان اینكه در سال گذشته هفت میلیارد و 400 میلیون تومان در جشن نیكوكاری جمع آوری شد، اضافه كرد: امسال با وجود تمام فشارهای اقتصادی، تاكنون حدود 11 میلیارد تومان برای جشن نیكوكاری جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینكه امسال در طرح اكرام ایتام و محسنین بیش از 30 میلیارد تومان جمع آوری شده است، افزود: بیش از صدها تبلت از همین كمك های مردمی برای دانش آموزان نیازمند خریداری شد.

مدیركل كمیته امداد گیلان ادامه داد: بیش از 220 مركز نیكوكاری تحت نظارت كمیته امداد گیلان هستند عملكرد آنها رصد می شود.

اهرابی رویكرد كمیته امداد را همانند اورژانس اجتماعی دانست و افزود: ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در دستور كار داریم و امسال 213 میلیارد تومان وام اشتغال و هفت هزار و 500 فرصت شغلی نیز ایجاد شد.

وی با بیان اینكه ساخت مسكن می تواند یكی از عوامل بازگشت جوانان به روستاها باشد، تصریح كرد: در سال 99 حدود هزار و 300 مسكن برای نیازمندان ساختیم و 890 خانه نیز گازكشی شد.

مدیركل كمیته امداد گیلان با بیان اینكه در تمام شهرستان ها مددكار اجتماعی فعالیت می كند، گفت: بخشی از هزینه ترك اعتیاد افراد نیازمند توسط كمیته امداد پرداخت می شود و برای اشتغال آنها نیز زمینه سازی می كنیم.
منبع خبر:
خبرگزاری مهر
   تاریخ: ۰۸:۱۱ - ۱۳/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۷۴