دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بازدید مسئولان دانشگاهی کشور عمان از بیمارستان توانبخشی رفیده
 
بازدید مسئولان دانشگاهی کشور عمان از بیمارستان توانبخشی رفیده

مسئولان دانشگاهی کشور عمان در حاشیه بیست و سومین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات، امروز چهارشنبه 10 خرداد ماه از بیمارستان توانبخشی رفیده بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده؛ دکتر احمد ابراهیم الخاروصی مدیر توانبخشی و دکتر سامیه رستمی از دانشگاه نزوا «کشور عمان» ضمن بازدید بخش های درمانی و بستری، از روند فرآیندهای بخش عمومی بیمارستان توانبخشی رفیده مطلع شدند و به بحث و تبادل اطلاعات در زمینه توانبخشی پرداختند و از ادامه همکاری های مطالعاتی و اجرایی در آینده خبر دادند.

دکتر محمد صیاد نصیری رئیس بیمارستان توانبخشی رفیده ضمن اظهار خرسندی از این بازدید، گفت: هم اندیشی مدیران ارشد مراکز توانبخشی و مجامع علمی جهانی در پیشبرد اهداف توانبخشی کشور است.

وی گفت: هم اندیشی و هم افزایی مدیران ارشد مراکز توانبخشی و مجامع علمی جهانی نقش بسزایی در انتقال اطلاعات، تجارب و دانش خواهد داشت.

گفتنی است در این بازدید، دکترامیرسالار جعفرپیشه عضو هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ، خانم ها طاهره شیخ و سمانه سبزعلیزاده سرپرستان آموزشی بیمارستان با مسئولان عمان همراه شدند .

بیمارستان توانبخشی رفیده در منطقه قیطریه تهران در ساختمانی با زیربنای حدود 6000 هزار متر مربع بعنوان اولین بیمارستان توانبخشی ایران و با تجهیزات مدرن از سال 1383 شروع به کار کرده و تا کنون چند کلینیک منحصر به فرد از جمله کلینیک توانبخشی اعصاب، سالمندان، بیماری صرع و ام اس، روانی رفتاری کودکان و اختلالات ذهنی در کودکان در آن افتتاح گردیده و مشغول به فعالیت می باشند. این مرکز با تیم توانبخشی تخصصی متشکل از اعضاء هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در تخصص های مختلف اعم از پزشکان متخصص داخلی مغز و اعصاب، اعصاب و روان، طب فیزیکی و توانبخشی، سالمندی، داخلی گوارش و ریه، داخلی قلب و عروق، طب کار، جراح مفاصل و استخوان (ارتوپدی) و بیماری های اطفال و کارشناسان مجرب توانبخشی اعم از فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، پرستاری، روانشناسی و مددکاری اجتماعی، مشاوره و روان درمانی به صورت کار گروهی برای اولین بار در سطح کشور در مرحله تحت حاد در حال ارائه خدمت به توان خواهان می باشد.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر : زنگنه - گلرخ
   تاریخ: ۱۲:۳۸ - ۱۲/۰۳/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱۹