دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

بهره مندی 12 هزار سالمند و معلول مراکز توانبخشی بهزیستی از خدمات استاندارد
 
تهران - ایرنا - معاون نماینده سازمان جهانی بهداشت با اشاره به همکاری این سازمان و سازمان بهزیستی کشور گفت: 12 هزار نفر از مقیمان مراکز توانبخشی و مراقبتی به خدمات بهبود یافته استاندارد دسترسی پیدا کردند.
بهره مندی 12 هزار سالمند و معلول مراکز توانبخشی بهزیستی از خدمات استاندارد تهران - ایرنا - معاون نماینده سازمان جهانی بهداشت با اشاره به همکاری این سازمان و سازمان بهزیستی کشور گفت: 12 هزار نفر از مقیمان مراکز توانبخشی و مراقبتی به خدمات بهبود یافته استاندارد دسترسی پیدا کردند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، میکیکو سنگا در مراسم افتتاح اتاق ایزولاسیون استاندارد در مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی بهزیستی، افزود: 2 سال فعالیت شدید در سخت ترین شرایط کرونا به منظور بهبود دسترسی افراد سالمند و دارای معلولیت، با کمک اتحادیه اروپا برای دریافت بودجه به منظور تجهیز اتاق های ایزولاسیون استاندارد مراکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی تلاش های فراوانی انجام شده است.

وی افزود: از دیگر دستاوردهای این همکاری مشترک، آموزش 150 نفر پرسنل مراکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی بهزیستی است.

سنگا اظهارداشت: نکته مهم در این همکاری مشترک، هماهنگی چند بخشی نهادهای مختلف است که قابل تقدیر و توجه است زیرا چنین دستاوردهایی بدون هماهنگی موثر و بدون همکاری امکان پذیر نیست.

معاون نماینده سازمان جهانی بهداشت ادامه داد: تمرکز سازمان ملل متحد در سال های آتی بر افراد دارای معلولیت و افراد کم توان است و برای سازمان بهداشت جهانی نیز بسیار حائز اهمیت است که این فعالیت ها را برای افراد آسیب پذیر انجام می دهیم همچنین با دریافت بودجه از اتحادیه اروپا این فعالیت ادامه دارد.
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۳۲ - ۲۰/۰۳/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱۸