دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

دانشگاه آماده جشن ویژه غدیر می شود
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

دانشگاه آماده جشن ویژه غدیر می شود

رئیس دانشگاه در جلسه ستاد غدیر ضمن تاکید به برگزاری جشن باشکوه بزرگداشت این مناسبت گفت: فضاسازی محیطی و تبلیغات برای بزرگداشت مقام ولایت در دانشگاه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش مفدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، در ابتدای جلسه ستاد غدیر، دکتر سید علی حسینی ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه به برگزاری هر چه باشکوهتر جشن عید غدیر ویژه دانشگاهیان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی دقیق برای اجرای آن شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد افشاری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، ضمن اشاره به برکات ماه ذی الحجه، رواج مباحث کتابخوانی و ارائه فعالیت های جهادی از طریق دانشجویان و مراکز تابعه درمانی را بسیار موثر دانست.

دکتر بابک فرزین نیا معاون فرهنگی دانشجویی، برگزاری جلسه ستاد غدیر را فرصت خوبی برای مهیا کردن مقدمات بزرگداشت این عید بزرگ دانست و همچنین بر حمایت های لازم برای برپایی این مراسم در مراکز درمانی تاکید کرد.

امین فرزاد مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه، پیشنهادهای اجرایی جشن بزرگ غدیر را تشریح و اعضای جلسه به بحث و تبادل نظر پیرامون آن پرداختند.

از مهمترین مصوبه های ستاد برگزاری دهه ولایت ( قربان تا غدیر ) دانشگاه می توان به برگزاری مراسم جشن خانوادگی عید غدیر در روز سه شنبه 13 تیرماه در سالن شهید احمدی روشن همراه با برنامه های هنری، برنامه پیاده روی خانوادگی و اهدای هدایا و صرف صبحانه در روز جشن، برگزاری برنامه های آموزشی همچون کارگاه خلاقیت، بازی های حرکتی، رنگ آمیزی و ... ویژه فرزندان پرسنل در روز جشن، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع غدیر و اهدای جوایز ارزنده به برگزیدگان، اعزام تیم های جهادی به مناطق کم برخودار جنوب تهران، تجلیل از کارمندان سادات، برپایی بازارچه خیریه و فروش محصولات عفاف و حجاب، برگزاری کارگاه والد و فرزند ویژه خانواده های کارکنان در روز جشن، حمایت از برگزاری مراسمات عید غدیر در مراکز تابعه دانشگاه، برپایی غرفه حمایت از ایتام سازمان بهزیستی، تبلیغات و فضاسازی ستاد دانشگاه و مراکز تابعه اشاره کرد.

ستاد غدیر دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاون فرهنگی دانشجویی، مدیران و مسئولین بخش های مختلف دانشگاه روز چهارشنبه 31 خردادماه در سالن اجتماعات ریاست دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

تهیه و تنطیم خبر: طیبی، شاهی

   تاریخ: ۱۳:۱۱ - ۰۵/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۱۲۰