دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ جهانی توسط همکار بیمارستان روانپزشکی رازی
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ جهانی توسط همکار بیمارستان روانپزشکی رازی

فرامرز عبدی از همکاران بیمارستان روانپزشکی رازی، در مسابقات جهانی کیک بوکسینگ با غلبه بر حریفان، نایب قهرمان جهان شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه به نقل از روابط عمومی مرکز، فرامرز عبدی از همکاران حراست بیمارستان رازی توانست در مسابقات کیک بوکسینگ WKA قهرمانی جهان با غلبه بر حریفانی از کشورهای یونان، لهستان و اندونزی نایب قهرمان جهان شود.

در این مسابقات که با حضور شرکت کنندگانی از 73 کشور در اندونزی برگزار شد، عبدی در وزن منفی 90 کیلوگرم با پیروزی بر حریفانی از کشورهای یونان، لهستان، اندونزی به فینال راه پیدا کرد و در مسابقه فینال با شکست از ورزشکاری از کشور فرانسه به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

به این مناسبت و همزمان با دهه امامت و ولایت مسئولین بیمارستان روانپزشکی رازی از این قهرمان ملی تقدیر کردند.

به دلیل کسب این موفقیت روابط عمومی بیمارستان رازی گفتگوی با این ورزشکار انجام داده است که به صورت زیر به رشته تحریر درآمده است.

اینجانب از سال 1386 زیر نظر برادرم که در رشته کاراته فعالیت داشت شروع به ورزش کردم و چون علاقمندی من به ورزش های رینگی زیاد بود از سال1387 به این رشته گرایش پیدا کردم.

با توکل به خداوند متعال توانستم در 6 دوره مسابقات کشوری به مقام اول دست پیدا کنم، در یک دوره مسابقات اوراسیا نایب قهرمان شدم و یک دوره هم در مسابقات بین المللی باکو در آذربایجان به قهرمانی دست یافتم.

بنده از سال 1389 الی 1392 به عضویت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در رشته کیک بوکسینگ در آمدم و از سال 1397 نیز عضو تیم ملی ووشو بودم و این اواخر هم با تمرینات مستمر مجدد توانستم پیراهن پر افتخار تیم ملی ایران را بر تن کنم.

رشته کیک بوکسینگ ترکیبی از رشته کاراته، کیوکوشینگ و بوکس است که از سال 1960 توسط کشور ایالات متحده آمریکا بنیان شده است.

عبدی در ادامه از امیدواری برای کسب مدال طلا سخن گفت و افزود: من 48 ساعت است که وارد کشور شده ام و از همین امروز تمام سعی و تلاشم را می کنم که با دعای ملت بزرگ ایران عزیز در آینده بتوانم پرچم سه رنگ کشورم را در میادین جهانی به احتزاز در آورم و به مدال خوش رنگ طلا دست یابم.

عبدی در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت توجه به ورزش گفت: امیدوارم کارکنان مرکز روانپزشکی رازی با فراهم شدن امکانات، تجهیزات و ترویج فرهنگ ورزش همگانی از فضای ورزشی به نحو احسن استفاده کنند و در این راه اینجانب از هر کمکی که بتوانم بتوانم انجام دهم دریغ نخواهم کرد.

مسابقات قهرمانی جهان کیک بوکسینگ WKA از سوم تا پنجم تیرماه در کشور اندونزی و جزیره بالی برگزار شد و تیم ایران توانست هفت مدال طلا و شش مدال نقره به دست آورد و از نظر تیمی در جایگاه دوم جهان این رشته قرار گیرد.

کشورهای نیوزلند، ایران و آمریکا به ترتیب جایگاه های اول تا سوم جهان را کسب کردند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: زند- شاهی
   تاریخ: ۱۱:۲۹ - ۱۱/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۱۳۷