دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

نحوه اجرای تعرفه گذاری پرستاری در مرکز روانپزشکی رازی بررسی شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

نحوه اجرای تعرفه گذاری پرستاری در مرکز روانپزشکی رازی بررسی شد

تیم ویژه متشکل از مسئولان و کارشناسان ارشد ستاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با حضور در بیمارستان روانپزشکی رازی، نحوه اجری تعرفه گذاری پرستاری در این بیمارستان را بررسی کرده و با مسئولان این مرکز به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه به نقل از روابط عمومی مرکز، در این جلسه دکتر امید رضائی رئیس بیمارستان ضمن ابراز خشنودی از حضور مسئولان و کارشناسان ارشد وزارت بهداشت و همچنین مسئولان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در مرکز روانپزشکی رازی گفت: رسیدگی به مسائل مرتبط با تعرفه پرستاری، در دستور کار این جلسه است و به نظرم چون سابقه ای هم نداشته و برای اولین بار انجام می شود، مسلما کار بسیار سختی است.

وی افزود: با توجه به روانپزشکی بودن بیمارستان و ارائه خدمات به بیماران حاد و مزمن، تکراری و غیر تکراری که به این مرکز مراجعه می کنند، سختی این امر بیشتر هم است.

در ادامه جلسه خانم دکتر طالبی رئیس گروه بهروری و تعرفه خدمات پرستاری از حضور در مرکز روان درمانی رازی ابراز خرسندی کرد و گفت: بنده و تیم همراه در قالب "کارگروه نظارت بر نحوی اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری" توضیحاتی در خصوص نحوه اجرای تعرفه گذاری خدمات پرستاری ارائه می کنیم تا این امر با دقت بیشتری انجام شود.

در این جلسه، در رابطه با تعرفه گذاری خدمات پرستاری، نحوه ورود اطلاعات به فایل، نحوه نظارت بر احصاء درآمد و باز توزیع آن به سوالات و چالش های مدیران پرستاری مرکز توضیحات لازم ارائه شد.

سپس در خصوص لزوم پیاده سازی و ثبت دقیق کدهای ملی خدمات تعرفه پرستاری در سامانه اطلاعاتی بیمارستان و نظارت بر آن توسط مسئولان حوزه درآمد و مدیریت پرستاری مرکز رازی، لزوم برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی، پاسخ به سوالات کلیه کادر مشمول تعرفه، رسیدگی به شکایات طبق فرآیند تعریف شده، لزوم آماده سازی فایل اکسل عملکردی کارکنان مشمول تعرفه جهت محاسبه نهایی، لزوم مشارکت کلیه مدیران ارشد واحدها جهت اجرای دقیق دستورالعمل اعم از احصاء در آمد و باز توزیع آن، توضیحاتی بیان گردید.

در پایان این نشست جلسه پرسش و پاسخ با حضور مسئولان و کارشناسان ارشد ستاد وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، مسئولان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و مسئولان بیمارستان روانپزشکی رازی برگزار شد و به سوالات حضار پاسخ داده شد.

انتهای پیام/



تهیه و تنظیم خبر: زند- شاهی
   تاریخ: ۰۸:۵۹ - ۱۷/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۱۳۸