دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه، " هفته تکریم بازنشستگان " را به همه همکاران بازنشسته تبریک گفت
 
رئیس دانشگاه، " هفته تکریم بازنشستگان " را به همه همکاران بازنشسته تبریک گفت

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با انتشار پیام ، فراررسیدن سالروز " خانواده و هفته تکریم بازنشستگان " (25 ذی الحجه) را به همکاران بازنشسته دانشگاه و مراکز درمانی تابعه ، تبریک گفت.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ، متن پیام دکتر" سیدعلی حسینی " بشرح ذیل است:

روز " خانواده و تکریم بازنشستگان "، یادآور ارج نهادن بر دو دیدگاه و نگرش " حفظ کانون گرم خانواده" و "احترام به پیشکسوتان و بازنشستگان" می باشد که با توسعه جوامع بشری با هر نژاد و مذهب، بر نقش و تاثیرگذاری آنها در جامعه، بیش از پیش تاکید شده است.

در عصر کنونی به رغم پیشرفت علم و تکنولوژی، به جرات می توان گفت که نقش " کانون خانواده " در سلامت جامعه بسیار تاثیرگذار بوده و یکی از عوامل اصلی در پیشگیری و درمان انواع آسیب های اجتماعی و روانی افراد بشمار می رود.

نیروی انسانی که عامل اصلی توسعه پایدار هر جامعه ای محسوب می شود، در وهله نخست، و در حساسترین و سرنوشت سازترین دوران زندگی و رشد خود، از خانواده تاثیر می گیرد و خانواده است که در طول حیات انسان، عنصر جدایی ناپذیر ساختار شخصیتی او را تشکیل می دهد.

همچنین در این روز، بیش از گذشته یاد می کنیم از پیشکسوتان عرصه فعالیت، که اگر کوله بار تجربه آنان نسل به نسل سپرده نمی شد، چرخه کار و تلاش، دچار مشکل می شد، چرا که درس برگرفته از تجربیات پیشکسوتان، در هیچ کلاس و کتاب دانشگاهی یافت نمی شود.

این روز بزرگ را به همه همکاران بازنشسته دانشگاه و مراکز درمانی تابعه، تبریک گفته و امیدوارم بتوانیم از تجربه های ارزشمند آنان در جهت تحقق اهداف دانشگاه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند شویم.

دکتر سیدعلی حسینی

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
   تاریخ: ۰۸:۱۱ - ۲۷/۰۴/۱۴۰۲   بازدید: ۱۳۲