دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

ارایه خدمات توانبخشی بهزیستی خوزستان در شلمچه و چذابه
 
اهواز - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان خوزستان گفت: 2 موکب بهزیستی خوزستان همزمان با اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شده اند و علاوه بر پذیرایی از زائران، خدمات توانبخشی ارایه می دهند.
ارایه خدمات توانبخشی بهزیستی خوزستان در شلمچه و چذابه اهواز - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان خوزستان گفت: 2 موکب بهزیستی خوزستان همزمان با اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شده اند و علاوه بر پذیرایی از زائران، خدمات توانبخشی ارایه می دهند.

مهران کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارائه لوازم تخصصی کمک توانبخشی مانند ویلچر، عصا و واکر به زوار نیازمند، سالمند و کودک، تعمیر ویلچر و سایر خدمات توانبخشی و همچنین استقرار اورژانس اجتماعی 123 در کنار مواکب به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله خدمات تخصصی بهزیستی خوزستان در این ایام است.

وی ادامه داد: به منظور ارائه مشاوره و حمایت های روانی و اجتماعی از زوار اربعین حسینی، تیم های محب بهزیستی نیز در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر شده اندکه اعضای تخصصی این تیم ها شامل روانشناس، مددکار و مشاور به صورت داوطلبانه به عضویت این تیم ها درآمده اند و به خدمات رسانی به زائران تا اربعین ادامه خواهند داد.

مدیرکل بهزیستی استان خوزستان بیان کرد: در این مواکب نقل و انتقال زائرانی که قادر به پیاده روی نیستند، ساماندهی گمشدگان توسط کارشناسان و مددکاران اورژانس اجتماعی و پذیرایی با غذا و نوشیدنی های گرم و سرد نیز به زوار اربعین و جامعه هدف بهزیستی ارائه می شود.

به گزارش ایرنا، حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر شروع شده و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می رسد.

شلمچه در 15 کیلومتری غرب خرمشهر و چذابه در فاصله 110 کیلومتری شمال غرب اهواز 2 گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی می باشد.

بیشتر بخوانید خدمات رسانی20 پایگاه اورژانس به زائران اربعین در مسیر مرز چذابه آغاز شد خدمات رسانی20 پایگاه اورژانس به زائران اربعین در مسیر مرز چذابه آغاز شد
استقرار 90 درصد موکب های مرز شلمچه انجام شده است استقرار 90 درصد موکب های مرز شلمچه انجام شده است
محدودیت ترافیکی در محورهای خوزستان در ایام پیاده روی اربعین اعلام شد محدودیت ترافیکی در محورهای خوزستان در ایام پیاده روی اربعین اعلام شد
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۲:۴۳ - ۲۹/۰۵/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱۳