دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

وب دا -  رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت الله موسوی زنجان: انواع خدمات درمانی را مطابق با استانداردها ارائه می دهیم
 
دکتر مسعود حسینلو، رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت الله موسوی زنجان، گفت: این مرکز، خدمات پزشکی و درمانی را مطابق با استانداردها با تاکید بر حفظ کرامت انسانی ارائه می دهد.
وبدا - زنجان  رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت الله موسوی زنجان: انواع خدمات درمانی را مطابق با استانداردها ارائه می دهیم
دکتر مسعود حسینلو، رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت الله موسوی زنجان، گفت: این مرکز، خدمات پزشکی و درمانی را مطابق با استانداردها با تاکید بر حفظ کرامت انسانی ارائه می دهد.



دکتر حسینلو در گفتگو با پایگاه خبری وبدا-زنجان، با بیان اینکه مرکز آموزشی درمانی آیت الله موسوی، از مجهزترین مراکز دانشگاه علوم پزشکی زنجان و مرکز ترومای استان می باشد که در سال 1386 تاسیس شده است، اظهار کرد: این مرکز در حال حاضر دارای 540 تخت مصوب و نزدیک به 90 عضو هیئت علمی و یک هزار و 700 کارمند اداری و بالینی با انواع تخصص ها است.

وی واحدهای کلینیکی این مرکز را شامل فیزیوتراپی، گفتاردرمانی و کاردرمانی عنوان کرد و افزود: واحدهای پاراکلینیکی این مرکز شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، گرافی ساده، سی تی اسکن، MRI ، ماموگرافی، آنژوگرافی و EMG می باشد.

رئیس مرکز آموزشی درمانی آیت الله موسوی زنجان، به برشماری بخش های جنرال این مرکز پرداخت و گفت: این بخش ها شامل جراحی عمومی، ارتوپدی، ارولوژی، نوروسرجری، اطفال، زنان و زایمان، سوختگی، قلب و عروق، IVF ، آنژیوپلاستی، اتاق عمل قلب و جنرال است.

وی بخش های ویژه این مرکز را شامل AICUبزرگسالان، BICUسوختگی، PICUاطفال، NICUنوزادان، ICU-OHجراحی قلب، CICUمغز و EICUاورژانس برشمرد و افزود: پکیج تشخیصی این مرکز شامل آنژیوگرافی، سونوگرافی، سی تی اسکن، MRI و EMG و پکیج درمانی واحد IPD مرکز شامل کوله سیستکتومی، تعویض مفصل زانو، آنژیوپلاستی، IVF ، هرنی دیسک، ماموپلاستی، ابدومینوپلاستی، رینوپلاستی، واریکوسل، ماستکتومی، TURP ، سزارین و CABG می باشد.
منبع خبر:
وب دا
   تاریخ: ۱۳:۲۴ - ۱۲/۰۶/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱۹