دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

ورزش های تیمی بیشترین تاثیر مثبت را بر سلامت روان و روحیه ی افراد دارد
 
تهران(پانا)- تیم فوتسال دانش آموزان منطقه یك، جهت آمادگی و اعزام به مسابقات كشوری دانش آموزان پسر سال 99 به صورت منظم در سالن شهید مسجدی به تمرین می پردازد.
آموزش وپرورش منطقه یك

تهران(پانا)- تیم فوتسال دانش آموزان منطقه یك، جهت آمادگی و اعزام به مسابقات كشوری دانش آموزان پسر سال 99 به صورت منظم در سالن شهید مسجدی به تمرین می پردازد.

فاطمه سید مومن؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی، زهراسیف؛ مدیر سازمان دانش آموزی و زینب گنجی؛ كارشناس مسئول تربیت بدنی از تمرینات آمادگی تیم فوتسال منطقه یك بازدید كردند.
در این بازدید ابتدا علی محمدی، مربی تیم گزارشی از وضعیت كلی وعملكرد تیم و مسابقات ارائه كرد و بطور كلی با وجود شرایط موجود و درگیری جهان با ویروس كرونا و مخاطراتی كه در تمام مسائل بوجود آورده از انجام تمرینات تیم با رعایت پروتكل های بهداشتی خبر داد.
سپس فاطمه سید مومن، ضمن تشكر از زحمات مربی و سرپرست تیم فوتسال كه در راستای پیشرفت تیم از هیچ خدمتی دریغ نمی كنند، و از اعضای تیم كه در این شرایط همت كردند و با حضور منظم خود در تمرینات شركت كردند تا موجب سربلندی تیم در مسابقات شوند، تقدیر كرد.

گنجی نیز طی سخنانی در جمع بازیكنان با اشاره به موفقیت این تیم در مسابقات انتخابی یادآور شد: این تیم می تواند همان گونه كه در مسابقات استانی موفق عمل كرد با تلاش بیشتر به اهداف خود كه همان قهرمانی كشوری است دست یابد.

در پایان سید مومن با اشاره به این موضوع كه ورزش های تیمی، بیشترین تاثیر مثبت را بر سلامت روان و روحیه ی افراد دارد و با آرزوی موفقیت برای تیم فوتسال تأكید كرد: همدلی می تواند رمز موفقیت ما در این مسابقات باشد و لذا باید این همدلی بین مجموعه تیم اعم از بازیكنان، كادر فنی و مدیریت در بالاترین سطح خود وجود داشته باشد.
گفتنی است رقابت های كشوری فوتسال دانش آموزی در روز شنبه16اسفند ماه برگزار خواهد شد.



فاطمه سید مومن زینب گنجی تربیت بدنی منطقه 1 آموزش و پرورش منطقه1 فوتسال مسابقات كشوری فوتسال
منبع خبر:
پانا
   تاریخ: ۱۰:۱۸ - ۱۵/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۷۶