به گزارش باشگاه دانشجویان ایران اکونومیست، این کارگاه 28 مهر ماه از ساعت 15 الی 20، با تدریس دکتر اسماعیل سعدی پور ـ استاد تمام دانشگاه علامه طباطبایی، به صورت آنلاین برگزار می شود.
«سواد رسانه ای»، «اثرات رسانه ها بر افراد»، «شناخت دنیای مجازی و تکنیک های متقاعدسازی»، «سه دیدگاه نسبت به رسانه ها» و «روش های مدیریت رفتار در فضای مجازی» از جمله موضوعات و سرفصل هایی است که در این دوره ارائه خواهد شد.
علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به شناسه ad_raftar@ در پیام رسان های ایتا، بله و تلگرام مراجعه کنند.