دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

برگزاری دوره آموزشی'' درمانگر اختلال طیف اتیسم با تأکید بر مداخلات شناختی''
 
دوره آموزشی "درمانگر اختلال طیف اتیسم با تاکید بر مداخلات شناختی" با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.


برگزاری دوره آموزشی" درمانگر اختلال طیف اتیسم با تأکید بر مداخلات شناختی" دوره آموزشی "درمانگر اختلال طیف اتیسم با تاکید بر مداخلات شناختی" با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.
به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، این دوره در چهار محور مشتمل بر کلیات و مبانی، آزمون ها و ابزارها، مداخلات توانبخشی و حضوری و عملی از بیستم مهرماه جاری به مدت 50 ساعت به صورت آنلاین و حضوری با شرکت اساتید برجسته دراین حوزه توسط انجمن اتیسم ایران با همکاری گروه علمی سیناپس و ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.

مخاطبان این دوره درمانگران و دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته های روانشناسی (تمام گرایش ها)، مشاوره، توانبخشی (تمام گرایش ها)، علوم شناختی، کاردرمانی، گفتاردرمانی، علوم تربیتی، مددکاری، علوم اعصاب شناختی، دستیار تخصصی روان پزشکی، دستیار تخصصی نورولوژی و پزشکی می باشند.

شرکت کنندگان در این دوره همچنین از حمایت 50 درصدی ستاد توسعه علوم شناختی با ارائه رزومه و گواهی اشتغال به کار درمرکز بالینی به ویژه برای دانشجویان رشته های مرتبط برخوردار می شوند.

علاقمندان و متقاضیان می توانند برای دریافت کد تخفیف با شماره 09337491136 تماس برقرار و با مراجعه به نشانی https://irsynapse.com/product/autismacademytraining/ نسبت به ثبت نام در این رویداد آموزشی اقدام نمایند.



#20 انتهای پیام
   تاریخ: ۱۱:۰۹ - ۱۵/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱۷