دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳

سمینار آموزشی مشترك ایران و آلمان با موضوع « رویكرد والدورف » برگزار می شود
 
به همت معاونت فرهنگی – دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

سمینار آموزشی مشترك ایران و آلمان با موضوع « رویكرد والدورف » برگزار می شود

سمینار آموزشی مشترك ایران و آلمان « والدورف » (waldorf seminar )، به همت معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و همكاری موسسه آلمانی " Im Freien Blidungswerk Rheinland " طی روزهای 23 لغایت 26 اسفندماه، بصورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش وبدای دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، « والدورف » یكی از مناسب ترین و پرطرفدارترین رویكردهای آموزشی برای آموزش كودكان در جهان است كه خواستگاه آن، كشور آلمان می باشد.

این رویكرد آموزشی، با تاكید بر سنت، آداب و رسوم جوامع، فعالیت های خلاقانه عملی را برای آموزش كودكان طراحی می كند كه در قالب بازی ها و كارهای اجرایی، و با استفاده از ابزار ساده موجود در طبیعت اجرا می شود.

این سمینار آموزشی، از ساعت 18 الی 20 (به وقت تهران) روزهای 23 لغایت 26 اسفندماه، با همكاری چند انجمن علمی و پژوهشی حوزه كودكان، توسط دو تن از اساتید فعال در ایران (دكتر منصوره كریم زاده مدیر گروه آموزشی رشد و پرورش كودكان پیش از دبستان دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و دكتر افتخار سادات سجادی موسس مركز والدورف در اصفهان) و سه تن از اساتید ایرانی مقیم كشور آلمان ( خانم ها بهاردخت نادری، رویا داریا جعفری و اورالیا فاضلی ) برگزار می شود.

این گزارش همچنین حاكیست كه علاقه مندان و فعالان حوزه كودكان می توانند برای شركت در این سمینار آموزشی، از طریق شماره های تلفن 09300796011 و 09361801187 ، ثبت نام كنند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: محمدپناه - نعیمی پور
   تاریخ: ۱۲:۳۲ - ۱۶/۱۲/۱۳۹۹   بازدید: ۱۸۷