دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستان نوع دوست مجمع خیرین سلامت؛ تکیه گاه بیماران نیازمند
 
رئیس مجمع خیرین سلامت ملایر با بیان اینکه در ماه گذشته مبلغ 55 میلیون تومان از طرف خیرین برای تأمین هزینه بیماران سرطانی و سخت درمان واریزی داشتیم، گفت: همچنین مبلغ 21 میلیون تومان واریز شده تا با صلاحدید مجمع خیرین سلامت در راستای کاهش آلام بیماران نیازمند هزینه شود.
دستان نوع دوست مجمع خیرین سلامت؛ تکیه گاه بیماران نیازمند دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا، افزود: به همت اعضای مجمع خیرین سلامت طی شهریورماه حدود 13 میلیون و 860 هزار تومان در بحث تهیه سبد کالا، غذای گرم، ذبح گوسفند، قلک های جمع آوری کمک های مردمی، تهیه لوازم التحریر و صندوق واریزی داشتیم که تمام این مبلغ در موارد تعریف شده هزینه شد.

وی با بیان اینکه به منظور فراخوان برای زمین میدان سرو، مبلغ 10 میلیون و 100 هزار تومان و برای تهیه تجهیزات پزشکی مبلغ 41 میلیون و 420 هزار تومان به حساب مجمع واریز شده است، اضافه کرد: همچنین کارمندان و بازنشستگان مراکز بهداشتی درمانی شامل شبکه بهداشت و درمان، مرکز بهداشت، بیمارستان مهر و امام حسین(ع) در ماه گذشته مبلغ هشت میلیون و 500 هزار تومان به منظور رفع نیاز بیماران مساعدت کردند.

این مقام مسئول در رابطه با عملکرد واحد مددکاری به مراجعه 187 نفر طی ماه گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: شش فقره پرونده بیماران سرطانی و صعب العلاج تشکیل و پنج میلیون تومان تسهیلات وام قرض الحسنه به یک بیمار نیازمند اعطاء شد.

وی با بیان اینکه در بحث پرداخت هزینه دارو و درمان و کمک معیشتی به بیماران نیازمند پنج میلیون و 480 هزار تومان و به منظور تأمین هزینه پرتودرمانی و شیمی درمانی پنج بیمار نیازمند مبلغ 16 میلیون تومان از طریق واحد مددکاری به این افراد پرداخت شد، گفت: 133 پرس غذای نذری به ارزش حدود 15 میلیون تومان نیز بین خانواده های تحت حمایت توزیع شد.

آذرهمایون از توزیع چهار بسته سبد غذایی، ذبح دو رأس گوسفند، توزیع 63 مورد وسایل کمک توانبخشی شامل اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، ویلچر، تشک مواج، ساکشن و تخت بیمارستانی به صورت امانی و توزیع 96 بسته کپسول اسکورزینک بین بیماران نیازمند خبر داد.

وی در رابطه با تجهیزات اهدایی به مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: در ماه گذشته اهدای دو دستگاه فیزیوتراپی توسط شهنده قهری صارمی به نیابت از شادروان ناصر اربابی به بیمارستان امام حسین(ع) ملایر،اهدای یک دستگاه کولر گازی به آزمایشگاه مرکزی مرکز بهداشت، اهدای 9 دستگاه تست قندخون از محل مساعدت خیرین و تحویل به بیماران نیازمند، اهدای یک دستگاه تشک مواج به نیابت از مرحومه فاطمه سلطان روستایی، اهدای یک عدد واکر به نیابت از مرحومه حاجیه خانم تاجیه صالحی و اهدای یک دستگاه ویلچیر به نیابت از مرحومه گل افروز زندیه صورت پذیرفت.

آذرهمایون به عملکرد واحد پرستاری مجمع خیرین سلامت ملایر اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه گذشته انجام خدمات پرستاری رایگان پانسمان زخم بستر، تعویض سوند و ... در منازل بیماران نیازمند، در 14 نوبت توسط پرستاران نیکوکار گیتی عبدلی و احمد نادری، هادی آقابیگی، موحدی و جانجان انجام شده است.

وی به برگزاری نکوداشت روز پزشک و داروساز، جلسه کمیته عمران به منظور بررسی پروژه های آنژیوگرافی و همراه سرا بیمارستان امام حسین(ع)، احداث پایگاه اورژانس شماره 5 و آشیانه آمبولانس پایگاه جوزان و صدور 22 مورد کارت اهدای عضو اشاره کرد و یادآور شد: همت بلند و دستان نوع دوست مجمع خیرین سلامت، تکیه گاه بیماران نیازمند است.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۶:۲۶ - ۱۴/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۷