دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

مرکز نگهداری روزانه از سالمندان در کیش ایجاد می شود/ مرکز مداخله در بحران نداریم
 
کیش – ایرنا - سرپرست اداره بهزیستی کیش با اشاره به ضرورت تاسیس مرکز نگهداری از سالمندان در این جزیره گفت: به دنبال ایجاد مرکز روزانه نگهداری و توانبخشی سالمندان هستیم.
مرکز نگهداری روزانه از سالمندان در کیش ایجاد می شود/ مرکز مداخله در بحران نداریم کیش – ایرنا - سرپرست اداره بهزیستی کیش با اشاره به ضرورت تاسیس مرکز نگهداری از سالمندان در این جزیره گفت: به دنبال ایجاد مرکز روزانه نگهداری و توانبخشی سالمندان هستیم.

«محمدرضا حیدرهایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، در رابطه با تشکیل مرکز روزانه نگهداری از سالمندان اظهار کرد: به دنبال تاسیس مرکزی هستیم که روزانه خدمات متنوعی به سالمندان ارائه دهد و شرایطی فراهم کند تا این عزیزان شبانه به کنار خانواده هایشان بازگردند.

وی ادامه داد: نیازی برای تاسیس مرکز نگهداری شبانه روزی از سالمندان در کیش احساس نمی شود؛ طبق بررسی های انجام شده، مرکز روزانه نگهداری از سالمندان بهترین روش در این جزیره خواهد بود، چرا که سلامت روانی و کرامت سالمند را حفظ می کند.

سرپرست اداره بهزیستی کیش با بیان اینکه در حال طی مراحل نیاز سنجی برای تاسیس این مرکز روزانه هستیم، افزود: برای تاسیس این مرکز علاوه بر امکانات سخت افزاری نیازمند نیروهایی همچون پزشک و فیزیوتراپ نیز هستیم؛ خوشبختانه معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش جهت کمک برای تاسیس این مرکز قول مساعد داده است.

وی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت سازمان منطقه آزاد کیش برای تاسیس مرکز روزانه نگهداری از سالمندان در این جزیره، بیان کرد: بخشی از هزینه های تاسیس آن نیز از طریق کمک های بخش خصوصی تامین خواهد شد.

«حیدرهایی» در ادامه با بیان اینکه جزیره کیش فاقد مرکز مداخله در بحران است، گفت: برای ایجاد این مرکز نیازمند 14 نفر نیرو هستیم.

وی افزود: همچنین برای تبدیل اورژانس اجتماعی کیش به سطح سه نیز باید پنج نفر نیرو به آن اضافه شود.
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۱۳:۴۰ - ۱۳/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۸