دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ستاد علوم شناختی از فناوران ایرانی خارج از کشور دعوت به همکاری کرد
 
به منظور توسعه علوم و فناوری های شناختی، گسترش فعالیت های فناورانه و بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های محققان ایرانی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برای همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور اعلام آمادگی کرد.
ستاد علوم شناختی از فناوران ایرانی خارج از کشور دعوت به همکاری کرد به گزارش ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این فراخوان از متخصصان شاخص و توانمند ایرانی در کشورهای مختلف جهان علاقه مند به مشارکت در امر توسعه کشور با تلاش برای حل چالش ها، پروژه های صنعتی و تکنولوژی اولویت دار و انتقال تجارب، دانش و ایده های فناورانه به داخل کشور همکاری مشترک را خواستار شد.

حمایت و همکاری با متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور با مشارکت معاونت توسعه روابط علمی و سرمایه انسانی مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری اجرا می شود.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در این فراخوان از متخصصان و فناوران در حوزه های «علوم داده و هوش مصنوعی»، «سلول های بنیادی و سلامت شناختی»، «سلامت شناختی دیجیتال»، «عصب روانپزشکی»، «تحریک عمقی مغز» و «روانشناسی فضای مجازی» و «سلامت شناختی – ارزیابی توانبخشی شناختی» از پروژه های اولویت دار دعوت به همکاری کرد.

ستاد همچنین اعلام داشت در قالب این همکاری از تاسیس شرکت های نوپا، فرصت های مطالعاتی، پسا دکتری، استاد مدعو، برگزاری سخنرانی و کارگاه های تخصصی، جذب هیات علمی و نظام وظیفه تخصصی از متخصصان و فناوران ایرانی مقیم خارج از کشور حمایت می کند.

به نقل از ستاد علوم شناختی، علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وب سایت http://iconnect.isti.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
منبع خبر:
ایسنا
   تاریخ: ۱۳:۲۴ - ۱۰/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۳