دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

اجرای طرح ملی نشست صمیمی در محلات هدف بهزیستی در ایلام
 
ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: ایلام به عنوان سومین استان کشور، میزبان طرح ملی "نشست صمیمی در محلات هدف بهزیستی" شده است.
اجرای طرح ملی نشست صمیمی در محلات هدف بهزیستی در ایلام ایلام - ایرنا - مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: ایلام به عنوان سومین استان کشور، میزبان طرح ملی "نشست صمیمی در محلات هدف بهزیستی" شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی بهزیستی ایلام، "حسین نورعلیوند" شامگاه شنبه اظهار کرد: این طرح که گستره آن ملی بوده در 100 محله کم برخوردار امسال آغاز و تاکنون در 2 استان لرستان و البرز اجرایی شده است.

وی ادامه داد: این طرح با هدف حل مسئله و مشکلات، ظرفیت سازی اجتماعی و خدمت رسانی به افراد بی بضاعت و کم برخوردار با حضور مدیران و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی به صورت دوره ای از فردا برگزار می شود.

نورعلیوند اظهار کرد: در این طرح علاوه بر دیدار رو در رو و چهره به چهره با مددجویان و شنیدن مسائل و مشکلات آنها به صورت شفاف و بدون واسطه، مدیران و مسئولان سایر ادارات و ارگان ها با فعالیت ها و مشکلات جامعه تحت پوشش سازمان آشنا می شوند.

به گفته وی، این طرح روزهای 16 الی 18مهرماه جاری در محلات کم برخوردار شهرستان های ایلام( سبزی آباد)،هلیلان ( چشمه ماهی)، دره شهر(محله شهید مدنی) و چرداول (محله زنجیره) اجرا خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی بیان کرد: در این نشست مسئولان ضمن دیدار چهره به چهره با مراجعان که شامل جامعه هدف بهزیستی و سایر افراد ساکن در این محلات بوده درخواست های آنها را مورد بررسی قرار خواهند داد.

وی با اشاره به سفر معاون اورژانس اجتماعی و سرپرست دفتر توانبخشی، آموزشی، حرفه ای و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور برای حضور در این نشست به ایلام گفت: در این نشست علاوه بر مسئولان کشوری، فرمانداران، مسئولان برخی دستگاه های اجرایی نظیر کمیته امداد، تامین اجتماعی، نیروی انتظامی و نیروهای جهادی حضور داشته و اقدام به شناسایی و بررسی مشکلات مراجعان در این برنامه خواهند کرد.
منبع خبر:
ایرنا
   تاریخ: ۲۱:۳۷ - ۱۵/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۱۱۴