دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کسب عنوان دانشگاه چهار ستاره در ارزیابی کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی
 
رئیس کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی:

کسب عنوان دانشگاه چهار ستاره در ارزیابی کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی

دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ارزیابی کمیته های تحقیقات و فناوری دانشجویی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عنوان دانشگاه چهار ستاره را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، دکتر ناهید رحمانی رئیس کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از ارتقا رتبه کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از دو ستاره به چهار ستاره خبر داد.

وی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به جامعه دانشگاهی و تبریک این موفقیت از سوی کمیته تحقیقات دانشجویی به خانواده بزرگ دانشگاه، گفت: این رتبه بندی بر اساس نتایج ارزشیابی سالیانه فعالیتهای پژوهشی در سال 1402 توسط معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت انجام شده و دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این رتبه بندی قرار گرفته است ..

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در ادامه افزود: در ارزشیابی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از یک ستاره تا پنج ستاره دسته بندی می شوند و با توجه به ارزشیابی اخیر سالیانه و ستاره بندی کمیته های تحقیقات و فناوری دانشگاه ها از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بررسی مواردی چون فعالیت های مربوط به ارتقای مهارت های پژوهشی و فناوری دانشجویان، فعالیت های مربوط به پژوهش کمیته ها (مقالات و طرح های تحقیقاتی و درج نتایج آن در مقالات معتبرجهانی)، داشتن پژوهشگران برتر (بند ک)، بازدیدهای تحقیقاتی در این ارزشیابی، مدارس فصلی و بین المللی، تورهای برگزاری کنگره های سالیانه، مدارس فصلی پژوهشی و فناوری و...، رتبه کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از دو ستاره به چهار ستاره ارتقا یافته است.

رئیس کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی دانشگاه، ضمن آرزوی موفقیت دانشجویان در سال تحصیلی جدید گفت: کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی از دانشجویان تمامی مقاطع تحصیلی دعوت می کند تا با ثبت نام و عضویت در سایت کمیته تحقیقات دانشجویی https://src.uswr.ac.ir از خدمات علمی و مشاوره ای مرکز تحقیقات دررشد زمینه های علمی ،پژوهشی و.. بهره مند شوند.

انتهای پیام/

تهیه و تنظیم :فاطمه گلرخ
   تاریخ: ۱۳:۳۳ - ۱۵/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۱۰۲