دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

32 میلیون ایرانی زیرپوشش رایگان بیمه سلامت قرار دارند
 
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: 32 نفر از بیمه شدگان بیمه سلامت به صورت رایگان زیرپوشش قرار گرفته اند.
32 میلیون ایرانی زیرپوشش رایگان بیمه سلامت قرار دارند
مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: 32 نفر از بیمه شدگان بیمه سلامت به صورت رایگان زیرپوشش قرار گرفته اند. - اخبار استانها -
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، محمدمهدی ناصحی در نوزدهمین اجلاس مدیران بیمه سلامت کشور که امروز در هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: صحبت های مقام معظم رهبری در ابتدای سال با تأیید شاخص های بیمه سبب دلگرمی ما شد و اکنون نیز حمایت های دولت و مجلس به بار نشسته است.

وی با بیان اینکه 40 میلیون نفر در کشور شامل افراد مستضعف، دانشجویان و حتی اتباع خارجی تحت پوشش بیمه سلامت هستند عنوان کرد: 32 میلیون نفر از این جمعیت به صورت رایگان زیرپوشش قرار گرفته اند.

ناصحی با اشاره به اینکه بیمه سلامت امسال در زمینه بهره وری صد درصد امتیازات را کسب کرده و در دو سال گذشته در جشنواره شهید رجایی رتبه نخست را به دست آورده است گفت: نسخه الکترونیک از جمله اقداماتی بود که 18 سال بر زمین مانده بود و اکنون بیش از 98 درصد نسخ به صورت الکترونیکی صادر می شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور بیان کرد: نسخ الکترونیکی گنجینه ای از اطلاعات برای برنامه ریزی و سیاستگذاری در کشور است و همه دستگاه ها می توانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه پرداخت های بیمه سلامت مستمر و منظم است و اسناد مؤسسات دولتی تا پایان تیر ماه پرداخت شده است گفت: بیمه همگانی، رایگان بودن خدمات برای پنج دهک نخست جامعه، توسعه خدمات، درمان ناباروری، توانبخشی و در زمینه بیماری اوتیسم از جمله اقدامات انجام شده توسط بیمه سلامت است.

ناصحی بیان کرد: ایجاد صندوق بیماران صعب العلاج یک اقدام اساسی در دولت سیزدهم بود که مشکلات بسیاری را رفع کرد اما باز هم نواقصی دارد.
منبع خبر:
تسنیم
   تاریخ: ۱۳:۰۴ - ۱۹/۰۷/۱۴۰۲   بازدید: ۲۷۶