دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

از مناسب سازی سیستم حمل ونقل ویژه معولان چه خبر؟
 
سامانه ثبت سفر معلولان با ون در شهر اصفهان آذرماه آغاز به کار می کند.
سامانه ثبت سفر معلولان با ون در شهر اصفهان آذرماه آغاز به کار می کند.

از مناسب سازی سیستم حمل ونقل ویژه معولان چه خبر؟به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: این سامانه دوازدهم آذر ماه در روز جهانی معلولان رونمایی می شود و معلولان شهر اصفهان می توانند از این سامانه استفاد ه کنند.
محمد پرورش با اشاره به اینکه اسامی معلولان در سامانه ثبت سفر معلولان ثبت شده است افزود: دو هزار 600 نفر از معلولان برای استفاده از ون ها می توانند در سامانه ثبت درخواست سفر خود را انجام دهند.

وی ادامه داد:بر اساس آمار ارائه شده از بهزیستی، اصفهان 2600 معلول شدید حرکتی دارد که قرار است عبور و مرور آن ها با این ون ها انجام شود.
آنطور که مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری گفته: پرداخت کمک هزینه به 300 خانواده دارای کودکان استثنایی برای رفت و آمد در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته است که سال گذشته نیز برای اجرای این طرح 91 راننده به کار گرفته شد.
وی اضافه کرد:سال گذشته با حمایت دولت و شهردار اصفهان موفق به خریداری 50 دستگاه ون با ظرفیت 12 مسافر شد که قرار است در حمل ونقل عمومی درون شهری به ویژه در خطوط کم مسافر به بهره برداری برسد که از این تعداد تاکنون 28 ون به سازمان تاکسیرانی تحویل داده شده که 14 ون در خطوط کم مسافر در حال فعالیت و تعداد پنج ون دیگر به حمل ونقل معلولان حرکتی شدید اختصاص یافته است.
   تاریخ: ۲۲:۲۴ - ۲۱/۰۸/۱۴۰۲   بازدید: ۱۷۷