دریافت اطلاعات ...
 
روابط عمومی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳

نشست هفتگی هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی؛

نشست هفتگی هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد

نشست هفتگی هیات رئیسه دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی امروز (دوشنبه) با حضور معاونان دانشگاه و دیگر اعضای هیات رئیسه در سالن اجتماعات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وبدای دانشگاه، این نشست با قرائت، طرح و تبادل نظر بر روی هر یك از موارد دستور جلسه گذشت، كه براساس آن، اجرای قرارداد جدید تهیه غذای مركز روانپزشكی رازی، و چگونگی اجرای مرخصی بدون حقوق اعضای هیات علمی طبق مقررات موجود را مورد تایید قرار داد.

ضمن آنكه اعضای هیات رئیسه دانشگاه، جانمایی ساختمان جدید آموزشی و پژوهشی كه براساس مجوز 13 هزار مترمربع توسعه فضای آموزشی و پژوهشی در برنامه دانشگاه قرار دارد، و نیازسنجی نسبت به سامانه جامع طبیب در كنار سامانه های شعاع و پژوهان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند و برای تكمیل اطلاعات مورد نیاز در این زمینه ها، پیگیری این موضوعات را به جلسات آتی موكول كردند.

در پایان این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محمد افشاری مسئول دفتر نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه، طی سخنانی با اشاره به یكی از آیات قرآن كریم كه از قوانین محكم الهی است و تاكید بر توكل و اعتماد به خدا دارد، گفت: در این آیه و سوره یوسف تاكید شده است كه نظام خلقت در دست خداوند است و مومنان نسبت به وعده های الهی، اعتماد داشته باشند.

وی براساس روایاتی از امام صادق (ع) و امام رضا (ع)، افزود: افراد اگر به وعده های الهی، توجه و اعتماد كنند، خداوند موقعیت بهتری را برای آنان فراهم می كند.

حاج آقا افشاری تصریح كرد: امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس نیز با ایمان به وعده الهی، آزادسازی خرمشهر را نوید می دادند و یا مقاومت پیروزمندانه مردم غزه طی روزهای اخیر، ناشی از ایمان و اعتقاد به وعده های الهی است.

وی در ادامه، ابراز امیدواری كرد كه خداوند بصیرتی به جامعه ما بدهد كه رئیس جمهوری اصلح را انتخاب كند و خداوند به بركت خون شهدا، نگاه اعتماد و ایمان به وعده های الهی را به مردم كشورمان بدهد تا به جایگاهی كه در شان آن است و به عزت و افتخار در عرصه های مختلف برسد.



انتهای پیام/

تهیه و تنظیم خبر: نعیمی پور
   تاریخ: ۰۱:۴۹ - ۰۴/۰۳/۱۴۰۰   بازدید: ۱۷۰
اخبار مشابه در سایر منابع خبری:
واكسیناسیون دانشجویان تهرانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی انجام شد  دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی
پوشش صد درصدی واكسیناسیون برای كاركنان مراكز درمانی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و ستاد دانشگاه  دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی